שיר הנושא של פסטיגל 2014 יוצא, האזינו כאן!. צילום: יחסי ציבור

שיר הנושא של פסטיגל 2014 יוצא, האזינו כאן!

פסטיגל "משחקי הפסטיגל" יעלה ממש בקרוב, ובינתיים שיר הנושא של המופע הכי גדול בחנוכה יוצא לרשת. מי נותנת שם סולו פתיחה מטורף? והאם השיר קליט?

החזרות למופע הכי נחשק ונוצץ של השנה כבר בעיצומן, וכפי שאתם יודעים, שבוע שעבר היינו על סט צילומי הסטילס של הפסטיגל, גם רקדנו את הריקוד וגם ראינו את התלבושות של השחקנים, ועכשיו שיר הנושא יוצא לרשת!

אנחנו היינו שם! כתב: משה אבוטבול; צילום ועריכה: עדן לוי
 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

שיר הנושא של הפסטיגל יוצא ליוטיוב היום (ג'). השיר הוא גרסה עברית של להיט האייטיז "When the rain begins to fall" של פיה זדורה וג'רמיין ג'קסון, את העיבוד לעברית כתב לא אחר מאשר אילן רוזנפלד (שאולי מוכר יותר מהסדרה הפיג'מות). במשך החודש שעבר הופצו כל מיני חלקים קטנים מפזמון השיר, אבל הנה זה – שיר הנושא המלא של "משחקי פסטיגל".

השיר
 

השיר נפתח במין מוזיקת אימה, כאשר את השיר פותחת המלכה של עולם הילדים - אליאנה תדהר בסולו שלא מבייש שום זמרת מקצועית. לאחר מכן ממשיכים בשירה של ליבי רן ושאר כוכבי הפסטיגל, בהרמוניה מדויקת. הבתים עצמם קצת משעממים, לא קצביים ואפילו מזכירים שיר בטקס של חבורת זמר, אך בכל זאת הפזמון קצבי וקליט שכיף לשיר אותו עם עיבוד שקצת משכיח לנו את הקצב המשעמם של שאר הבתים. עוד דבר שאהבנו זה את שבירת הביט עם הראפ של עידו בי וצוקי לקראת סוף השיר.

הקונספט של הפסטיגל השנה יהיה כאמור "משחקי הפסטיגל" ויהיה בהשראת סדרת הספרים והסרטים "משחקי הרעב", ויהיה בסימן הצדעה ללהקות הצבאיות ולאחת מכוכבות להקת הנח"ל, ירדנה ארזי. בנוסף, ישתתפו כוכבי גאליס; תובל שפיר, אליאנה תדהר, דניאל מורשת, רוני דלומי, שירן סנדל ועומר דרור. כוכבי החממה; ליבי רן, דניאל ליטמן ושיר מורנו, מנחי ערוץ הילדים דנה פרידר וטל מוסרי וצמד הדיג'יים עידו בי וצוקי.

מוקדם יותר השנה, תפסנו את במאי הפסטיגלים, חנון רוזן, לשיחה קצרה בה סיפר לנו שזה אכן אחד הכיוונים של הפסטיגל. כשנשאל האם כמו בסדרת הספרים גם כאן תהיה אלימות, השיב שהפסטיגל יהיה סביב נושא אחר ושאם תהיה אלימות, יראו שהיא לא הפתרון. כזכור, בשנת 2011, הורים מחאו שהפסטיגל סובב סביב נושא הדיגיטל וקידום מערכת ההפעלה ווינדוס 8 והרבה פחות בערכיות מבשנים קודמות.

כתב: עמית שאטו; צילום ועריכה: אלון אלבכרי
 
 
תגובות