משה פרץ כובש את קסריה בהופעה. צילום: דורון עדות

משה פרץ כובש את קסריה בהופעה

הזמר הים תיכוני הכי כובש שיש, משה פרץ, הופיע במקום הנחשק ביותר, אמפיתאטרון קסריה מול אלפי מעריצים נרגשים. מה חשבנו על המופע?

משה פרץ, הזמר המקסים, כבש את קסריה שוב במופע מרגש יחד עם הלהיטים שלו, עם תזמורת מצליחה והפקה מושלמת.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

בערב חמישי נהרו לקסריה אלפי אנשים כדי לצפות בזמר הים תיכוני המצליח ביותר, משה פרץ. אומנם המופע התחיל באיחור של כשעה אך הוא היה שווה כל רגע. המופע התחיל עם לקהתו שניגנה בצורה מדהימה את הפתיחה של אחד משיריו המוכרים ביותר - זיקוקים. אך להפתעתנו השתנתה המנגינה ומשה עלה לבמה עם אחד משיריו המוכרים "כל המילים השמחות".

פתיחה מעולה!
 

 מיד לאחר השיר כמו כל אמן אחר שכובש את קסריה פרץ צעק "ערב טוב קסריה" ואז שר את בלדת האהבה שלו "הראשונה" אשר הקדיש אותה לאשתו ירדן גוזלן שנשאו לאחרונה. את ההופעה הוא המשיך עם שירו הנוגע "נשבע לך" ויחד איתו כל הקהל קם על הרגליים ושר את השיר.

רומנטי
 

את ההופעה הוא המשיך עם הלהיטים "אלייך" ו"אולי הלילה", אחריהם משה הקפיץ את הקהל עם השיר "אין כמוך" בו הקהל הצטרף לשירה ונוצרה הרמוניה בין פרץ לקהל. הוא המשיך עם השיר "אם את הולכת" באווירה רגועה ונעימה לצלילי תשועות הקהל. 

ההופעה נמשכה והפעם פרץ שר את אחד משיריו המקפיצים והמהנים ביותר "מהשמיים" בו הקהל הצטרף אליו ושר יחד איתו, במהלך השיר פרץ קיבל זר פרחים מילדות קטנות ושר יחד איתם, זה היה אחד השירים המהנים ביותר במהלך ההופעה!

מרגש ביותר!
 

לאחר הפסקה בת מספר דקות בה פרץ התארגן ובזמן זה נגניות הנבל והכינור הנעימו את זמנינו הוא עלה לבמה שוב ושר את "שתיים בלילה" ואת "אם זאת מלחמה". את שיר זה הקדיש לאשתו ואמר בגאווה ובהתרגשות כי כל מלחמה שהיא איתו הוא מצליח לנצח. 

ינצח עם אהובתו את הכל
 

בהמשך הוא שר את "ארוץ עד אלייך" ו"אשמור עלייך" המקפיצים. ואז הגיע השיר שכולם חיכו לו, "זיקוקים" בו פרץ שר בעוצמה מרהיבה.  אחריו פרץ שר את "ילדה קטנה" ובאמצע השיר כוכבת בית ספר למוזיקה, אגם בוחבוט עלתה לבמה והצטרפה אליו לדואט מרגש שאחריו פרץ ואגם ביקשו שיצביעו להם בדואט השנה. אחרי שיר זה אגם ומשה שרו יחד את "הטעם הישן" ומשה נפרד מאגם.

האם הוא יהיה דואט השנה?
 

את המופע סיים עם השיר "מול כל העולם", אין ספק שהמופע היה ברמה גבוה מאוד, משה נתן את כולו והרגישו את זה. ההפקה הייתה מוצלחת ביותר ונתנה לנו טעם של עוד. ציון בסולם פרוגי: 10\9. 

 
תגובות