איתנו עד אחרון הימים: אליעד נחום ואיזי בסינגל חדש!. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

איתנו עד אחרון הימים: אליעד נחום ואיזי בסינגל חדש!

הראפר הכובש, איזי והזמר המצליח, אליעד נחום, משתפים פעולה בסינגל חדש שנקרא "אחרון הימים", מה דעתנו על השילוב בין השניים? פרטים בכתבה!

אנחנו אהבנו!
 

אין כמו לפתוח את השנה החדשה עם סינגל חדש ובמיוחד אם הוא נוצר על ידי שני אמנים שכולנו אוהבים. הראפר הכובש, איזי, והזמר המצליח, אליעד נחום, משתפים פעולה בסינגל חדש הנקרא "אחרון הימים" שאותו כתבו והלחינו בעצמם, האם השילוב בין השניים מוצלח? התשובה היא כן!

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

אליעד, שכבר כבש בעיקר עם שלושת הסינגלים האחרונים שלו "סימן", "מקלט" ו"חופשי", לא מפסיק להפתיע אותנו והפעם, בשיתוף עם לא אחר מאשר הראפר הפופולרי, איזי. בימים אלו, איזי לוקח חלק בהרכב המרענן והמקפיץ "הסופרגרופ" יחד עם נאור אורמיה, ענבל ביבי ו"האולטראס", שכבר הוציאו שני סינגלים: "נמס ממך" ו"שיר אהבה בשבילך" שזכו להצלחה רבה וסחפו אחריהם את כולנו.

החלוקה בין צמד האמנים בשיר "אחרון הימים" לא מפתיעה, אליעד שר את הפזמון המרגש והנוגע, ואיזי את הבתים בראפ קצבי. לשיר ללא ספק יש את כל הנתונים על מנת להפוך ללהיט שיכבוש הרבה יעדים, הוא ממכר, מקפיץ, עם מילים קליטות ועיבוד מצויין שעליו אחראי, ירדן "ג'ורדי" פלג, שמלווה את איזי כבר תקופה ארוכה. 

אני אישית מאוד אהבתי את השילוב בין הצמד ומקווה שבהמשך השנה נשמע עוד שיתופי פעולה מהסוג הזה.

 
תגובות