רוצים להגיד להם תודה: ה"סופרגרופ" בסינגל חדש ומרגש . צילום: אילנית לוי

רוצים להגיד להם תודה: ה"סופרגרופ" בסינגל חדש ומרגש

ההרכב שמצליח לכבוש אותנו פעם אחרי פעם, עושה את זה שוב! "הסופרגופ" בסינגל חדש ומרגש במיוחד הנקרא "רציתי להגיד לך תודה". מה הסיפור שעומד מאחוריו? פרטים בכתבה

כתבת: נוי בניסטי | צילום: אלון אלבכרי | עריכה: עדן לוי
  

סופרגופ", הלהקה הצעירה המורכבת מהזמרים המצליחים: ענבל ביביאיזינאור אורמיה ו"האולטראס", עושה את זה שוב ומרגשת אותנו בסינגל חדש הנקרא "רציתי להגיד לך תודה" ובקליפ מושקע שמוצג לצליליו.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

ההרכב המוצלח אמנם הוקם רק השנה אך הם כבר הצליחו לכבוש את המדינה ולהכנס לנו ללב. לאחר הסינגלים "נמס ממך" ו"שיר אהבה בשבילך", שהפכו ללהיטים שכבשו את כולם בזמן קצר מאוד, מוציא ההרכב סינגל שלישי נוסף שמאחוריו יש סיפור מרגש ונוגע. את הסינגל החדש "רציתי להגיד לך תודה" כתבו חברי ההרכב בעצמם יחד עם דורון מדלי המוכשר שגם הלחין את השיר.

 

לפני מספר שבועות, הזמינו הסופרגרופ את הגולשים לשלוח להם את סיפורי האהבה הכי מרגשים ומתוכם הם בחרו בסופו של דבר את הסיפור של עמית שהפתיע את בת הזוג שלו אוריין, בשיר שהם כתבו במיוחד בשבילה. בקליפ שמוצג לצלילי השיר אנו רואים איך הפתיעו חברי ההרכב את אוריין ושרו בשבילה את השיר, הסופרגרופ ללא ספק הצליחו לצמרר ולרגש אותנו בעזרת המחווה ובעזרת השיר הכובש שלפי דעתנו יהפו ללהיט בזמן קצר כמו כל קודמיו.

גוף ההודעה

תגובות