"אני חושבת על הדברים ואז הם פשוט קורים": מיטל דה רזון. צילום: פאבל אנטון

"אני חושבת על הדברים ואז הם פשוט קורים": מיטל דה רזון

הזמרת המוכשרת, מיטל דה רזון, רגע לפני אלבום בכורה ורגע לפני השתתפותה בתחרות פרסי האמ.טי.וי אירופה, מוציאה סינגל מקפיץ במיוחד יחד עם צמד הדיג'יים עידו בי וצוקי

הסינגל החדש
 

​​הזמרת הישראלית והמוכשרת, מיטל דה רזון, שהפכה בשנים האחרונות לאחת הזמרות והיוצרות המבטיחות בתחום המוזיקה האלקטרונית והפופ בארץ, מוציאה סינגל חדש הנקרא "Mamba". בסינגל החדש אנו נחשפים לשיתוף פעולה מקפיץ ואנרגטי של מיטל יחד עם שני צמד הדיג'יים המוכשרים, עידו בי וצוקי, שבימים אלה מתאמנים במקביל במרץ לקראת מופע הפסטיגל שיעלה בחנוכה לצד הכוכבים המוכרים והאהובים ביותר במדינה. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

בשנתיים וחצי האחרונות, עובדת מיטל על אלבום הבכורה שלה שמתוכו כתבה והלחינה את רוב השירים. האלבום מורכב משמונה עשרה רצועות כאשר חלקן יצאו כבר וזכו להכרה והצלחה רבה, וחלקן נחשפות כעת עם יציאת האלבום לראשונה. במקביל לעבודה על האלבום, מופיעה מיטל בארץ וברחבי העולם וסוחפת אחריה רבים, חלק גדול מיצירותיה אף זכה לחשיפה מכובדת דרך גופים וחברות בינלאומיות.

את הסינגל החדש, "Mamba", כתבה והלחינה מיטל בעצמה והוא עובד והופק מוזיקלית על ידי לא אחרים מאשר צמד המוכשרים עידו בי וצוקי. אין ספק בכלל שזה מסוג השירים המקפיצים והכיפיים שאפשר לשמוע שוב ושוב, שיר קצבי שגורם לזוז בלי הפסקה. השילוב בין מיטל לבין עידו בי וצוקי לפי דעתי מאוד מוצלח, שיתוף פעולה שמפתיע ונותן רצון לעוד.

ביום חמישי האחרון, הכריזו על מיטל וההרכב "Tripl", כהרכב שנבחר לייצג את ישראל בתחרות פרסי האמ.טי.וי אירופה עם השיר "This Whole Damn World" לאחר שהתמודדו על הכניסה לתחרות נגד אמנים פופלארים ומוכשרים כמו איזי, אליעד נחום, דודו טסה ועוד. כעת כשנבחרו, הם הולכים להתמודד מול המועמדים של מדינות אחרות על הזכות להיכלל בקטגוריית "Best Global Act 2014". שאלנו את מיטל מספר שאלות לקראת האירוע הגדול.

הסינגל הקודם
 

חשבת בכלל שתגיעי למעמד מכובד שכזה?

"כל החיים חשבתי, אני חושבת על הדברים ומאמינה בהם ואז הם פשוט קורים. יש לי אפילו שומר מסך בפלאפון שלי של פרס הגראמי, אז קודם כל פרס של MTV ואחרי זה בהמשך אני ארצה גם גראמי, זה החלום שלי". 

גם כשהתמודדת מול זמרים פופולארים כל-כך כמו איזי, אליעד נחום, דודו טסה ועוד?

"תראי, תמיד האמנתי ונורא רציתי לזכות. אני חושבת שגם אם כל אחד מהם היה זוכה, זה היה פייר והוגן לגמרי, כולם מוכשרים וכולם טובים, אבל בכל זאת קיוויתי נורא שאני אזכה כי השיר שלי הוא השיר היחיד בשפה האנגלית, אז אמרתי לעצמי שזו תחרות של MTV של אירופה, אז אולי באמת הקהל איפשהו כן יפרגן לי כי בסך הכל אני היחידה שיוצרת רק באנגלית ואז יש לזה באמת מקום באירופה ובחוץ לארץ, מהמקום הזה מאוד קיוויתי. גם אם לא הייתי זוכה והיה זוכה כל אחד אחר, אז מגיע להם כי כולם מוכשרים ואת כולם אני אוהבת".

מי המודל לחיקוי שלך?

"תנחשי? המודל לחיקוי שלי היא כמובן ביונסה, אני פשוט הרוסה עליה, אני חושבת שהיא כל הזמן פשוט נותנת מעצמה מאה ועשרה אחוזים, אם זה בשירה, אם זה בכתיבה, אם זה בריקוד כשהיא משתדלת לעבוד עם האנשים הכי מוכשרים, היא כל הזמן מוצאת 'שפות' והיא מאוד משקיעה בכל דבר שהיא עושה. אני גם בנוסף מאוד אוהבת את פרדי מרקורי מהפן הגברי, מבחינת כתיבת השירים והרגש, אני פשוט גם כותבת את השירים לעצמי, את כולם, ואני אוהבת להלחין, מבחינתי זו גם השראה".

"אני מאמינה בדברים ואז הם פשוט קורים" © אמיר יהל

ספרי לנו על הסינגל החדש קצת.

"הסינגל החדש הוא בשיתוף עם עידו בי וצוקי, הם פשוט מוכשרים ברמות, הם ממש כמו אחים שלי ואני חולה עליהם. הסינגל נקרא ממבה, בעצם הכנו אותו הרבה זמן, היה להם שיר לפני הסינגל הזה שהיה בלי ווקאל ואמרתי להם 'תנו לי אותו מיד, אני רוצה להלביש עליו ווקאליום ומשהו מגניב', הם מאוד אהבו את התוצאה, השקענו גם בכירוגרפיה מדהימה, אנחנו הולכים להופיע עם זה בפעם הראשונה באמ טי וי, אנחנו נופיע עם זה פעם ראשונה על במה, וזהו, לדעתי זה סינגל מדהים, כבר קיבלתי עליו תגובות מדהימות אפילו, מארגנטינה, מצ'ילה, ממקסיקו, מברזיל, ואני חושבת שזה הולך להיות להיט".

בשנים האחרונות האמנים שהגיעו למעמד הזה, לא זכו להגיע לשלב מתקדם בתחרות. את חושבת שדווקא לך יש סיכוי להצליח למרות כל הסיכויים?

"לפי התשובות שלי את כבר יכולה להבין שאני חושבת שתמיד יש סיכוי, יש לי גם הרבה מעריצים מאירופה ומדרום אמריקה, שמצביעים המון, כי זה דרום אמריקה וזה מקסיקו וברזיל שאלו ערים ענקיות עם הרבה מצביעים, הם קהל שמצביע וקהל שאוהב, בנוסף את גם מתמודדת עם מתחרים אירופיים שגם באים ממדינות גדולות. אני חושבת שיש סיכוי, אני חושבת שבישראל יש אמנים מדהימים, שעושים מוזיקה בינלאומית לא פחות טובה, אני הקשבתי למתמודדים שאנחנו שרים מולם ואנחנו לא פחות טובים מהם בשום צורה. ישראליים מיצרים היום מוזיקה שיכולה להתחרות בכל תחרות מקומית ועולמית".

אז... אנחנו מאחלים למיטל המון בהצלחה בתחרות ובכלל!

 

גוף ההודעה

תגובות