אוהבים אותו שוב: אייל גולן מעודד אותנו בסינגל חדש. צילום: אלוני מור

אוהבים אותו שוב: אייל גולן מעודד אותנו בסינגל חדש

מלך המוזיקה המזרחית, אייל גולן, בסינגל חדש וראשון הנקרא "שוב לאהוב", מתוך אלבומו הששה עשר שעליו עובד במרץ בימים אלו. מה דעתנו עליו? פרטים בכתבה

 

הוא כבר הוציא את אלבומו ה/15, "ימים יגידו", שהגיע להשגים מרשימים ובו כל שיר ושיר הצליח לכבוש את כולנו ולהפוך ללהיט, ועכשיו מוציא הזמר המוכשר, אייל גולן, את הסינגל הראשון הנקרא "שוב לאהוב", מתוך אלבומו ה-16 שעליו עובד בימים אלו. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

​​בתקופה האחרונה, שיתף פעולה אייל עם זמרת לא פחות גדולה, שרית חדד, ואף הוציאו יחד סינגל מוצלח שלקח חלק במופע הגדול שהרימו יחד והוגדר כהצלחה. אין לנו ספק שאייל גולן הוא אחד הזמרים הגדולים שידעה מדינת ישראל. לא משנה כמה שערוריות עבר בשנה האחרונה, הוא מוכיח לנו פעם אחרי פעם ששום דבר לא יוכל להרוס לו את ההצלחה ושהמוזיקה שלו תמיד תשאר בתודעה ותצליח לכבוש את כולנו. 

את הסינגל "שוב לאהוב", כתב כמובן הפזמונאי המוכשר, יוסי גיספן, הלחין עדי לאון והפיק מוזיקלית יעקב למאי. מדובר בבלדה שקטה ואקוסטית, עם מילים שנותנות תקווה לאהבה, שמנחמות ואומרות שאם אהבה אחת הלכה, תבוא אחת אחרת. כמובן שאייל מצליח לעשות זאת שוב ולהוציא שיר מרגש, נוגע וקליט שיהפוך לדעתנו במהרה ללהיט.

 
תגובות