מעין קדם בשיר אופטימי וציני שמטרתו לעודד ציונות. צילום: מאיר אזולאי

מעין קדם בשיר אופטימי וציני שמטרתו לעודד ציונות

הזמרת והיוצרת המוכשרת, מעין קדם, מוציאה סינגל חדש ובנלאומי הנקרא "הללויה" אותו כתבה מעין בעצמה וגם הלחינה אותו יחד עם לב קרזינר, מה דעתנו על השיר?

מרגש!
 

הזמרת והיוצרת הצעירה, מעין קדם, מוציאה סינגל שישי נוסף הנקרא "הללויה", רק שהפעם זהו סינגל בינלאומי אותו היא שרה בשפה האנגלית. את הסינגל כתבה מעין בעצמה והלחינה אותו יחד עם לב קרזינר, זו לא הפעם הראשונה שכותבת ומלחינה מעין את החומרים שלה בעצמה אלא עשתה זאת גם בכל שאר הסינגלים שלה.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי

לאחר חמישה סינגלים אותם שרה מעין בשפה העברית וזכו להשמעות רבות ובניהם השירים: "פרפר" ו"לשמור קצת לעצמי", מוציאה מעין סינגל חדש בשפה האנגלית. "הללויה", זהו שיר פטריוטי שמבטא את האהבה הרבה לירושלים ובו זמנית שומר על המרקם ההומוריסטי והציני שמעין ידועה בו, שיר באווירת רוק מלודי ו-R&B סוחף, שמצליח למכר ולקחת אותנו למקום מרגש.

        • "זו עבודה לא קלה, צריך לעשות את זה לאט ונכון": ניב דמירל

בליווי בשיר המקפיץ מוצג קליפ מושקע ומיוחד מאוד בו אנו יכולים לראות אנשים מכל רחבי העולם בצד אחד של המסך ששרים שורות מהשיר ומהצד השני אנו רואים את מעין בעצמה שמתרגשת ומופתעת מהמחווה. זהו ללא ספק שיר ממכר ומהנה עם מסר חיובי וציני מה שגורם לנו להתאהב בו. תפסנו את מעין ושאלנו אותה מספר שאלות על הסינגל, על השפה בה היא שרה ועל הקליפ.

ספרי לנו קצת על הסינגל החדש שלך.

"הדבר הכי חשוב שהיה לי להעביר בשיר הזה זה את האהבה שלי לארץ ישראל. בתקופה האחרונה יש את מחאת המילקי, וכולם רוצים לברוח מהארץ. אני דווקא ארץ ישראלית, אני בעד שנבנה ושנפתח. זה שיר אופטימי וציני שהמטרה שלו היא להעביר את האהבה למולדת. ישראל נתפסת כמדינה שעושה הרבה באלגנים, לא מכבדת ולא תורמת והיה לי חשוב לעשות את השיר באנגלית ואת הקליפ בשביל לעודד את האהבה לישראל".

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

באיזו שפה יותר קל לך לשיר?

"באנגלית יותר קל לשיר מבחינת מנעד, אבל עברית זו שפת האם שלי, בעברית יש הרבה אותיות גרוניות שקשה יותר לשיר בגללן מה שבאנגלית אין, לכן אנגלית נשמעת הרבה יותר טוב. למרות שעברית היא שפת הקודש".

אז מה עדיף? עברית או אנגלית?
 

איך הייתה העבודה על הקליפ?

"עבודה קשה, לרקום תמונה לתמונה, אנשים שלחו תמונות שצולמו בטלפונים, והיה צריך לסנן אותם. היו גם אנשים ממדינות אויב ששלחו קטעים לא נעימים, נגד ישראל. מישהו שלח תמונה של דגל מדינת ישראל חתוך לגזרים, את כל שאר התמונות הלא נעימות הדחקתי, כל מה שעניין אותי היה להוציא את השיר והקליפ ולהיות באווירה טובה ואופטימית. היו קטעים שבכיתי מהתרגשות, הקליפ בנוי מקליפים, צילמו אותי כשראיתי אותו לראשונה והוסיפו את הקטעים שלי כשראיתי אותו. זו הרגשה נהדרת, אך בו זמנית מה שקורה במדינה זה צובט לי בלב, יומיים לאחר שיצא הסינגל היה את הפיגוע בבית הכנסת בירושלים".

 
תגיות
תגובות