"זו תחרות ובתחרות יש גם קנאה": האחיות כרקוקלי בסינגל. צילום: הילה בר

"זו תחרות ובתחרות יש גם קנאה": האחיות כרקוקלי בסינגל

האחיות המוכשרות שהצליחו לכבוש את כולנו, לירון וטלי כרקוקלי, מוציאות סינגל חדש הנקרא "קנאה" בליווי קליפ ייחודי ומושקע, מה דעתנו עליו? וגם: טיזר לשיר הבא של הבנות! רק בפרוגי

הסינגל החדש
 

​​צמד האחיות המוכשרות והכובשות, לירון וטלי כרקוקלי, מוציאות את הסינגל הראשון שלהן מתוך אלבום הבכורה שבדרך. הסינגל החדש הנקרא "קנאה", נכתב על ידי לירון, טלי והמפיק המוזיקלי של השיר, גיא מר והולחן על ידי לירון בעצמה. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

האחיות שהצליחו לכבוש את כולנו בעקבות השתתפותן בראליטי השירה "אקס פקטור", תכנית אחרי תכנית, ממשיכות לעשות זאת ולא מאכזבות. לאחר סיום התכנית, הוציאו הצמד שני סינגלים באנגלית שאמנם לא תפסו תאוצה אך באמצעותם האחיות ללא ספק הוכיחו שהן מוזיקאיות ברמה גבוהה.

לליווי השיר הנוגע "קנאה" מוצג קליפ מושקע שנותן אווירה של חו"ל, אנו רואים את טלי ולירון בשדה ובו הן נראות כאילו הן נאבקות במשהו, בקנאה, גם כבוגרות וגם כילדות קטנות. מדובר בקליפ איכותי ומפתיע, שצולם במקומות מעניינים וייחודים, כמובן שאהבנו מאוד לצפות והוא הוסיף המון לתחושה המועברת בשיר. 

גם הן קנאיות קצת
גם הן קנאיות קצת © הילה בר

טלי, לירון, ספרו לנו קצת על הסינגל החדש.

טלי: "לסינגל החדש שיצא קוראים 'קנאה', זה שיר שלירון הלחינה ואת המילים כתבנו יחד, לירון התחילה לכתוב אותו לפני שנתיים, עוד לפני התחרות וכמו שם השיר הוא מדבר על קנאה ועל הרגש הזה שכולנו בעצם חווים והשיר מסביר מה עובר לך בגוף כשאתה מרגיש את זה, שהרגש הזה כמו שהוא עושה לנו לפעמים מעצבן, הוא גם מדרבן אותנו הלאה".

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

לירון: "כשכתבנו את השיר הזה זה היה לפני התחרות והוא השתכלל בחודשים האחרונים, עבדנו עליו יחד עם גיא מר שהוא המפיק המוזקלי שלנו. בעצם קנאה זה נושא שממש עניין אותי, הרבה אנשים מתביישים בו ולא מודים בו, זה נושא שכולנו מכירים וזה היה נראה לנו מגניב ככה להוציא עליו שיר, וגם אם תשימו לב המילה "קנאה" לא מופיעה בכלל בשיר, זה כל הקטע של השיר. את הקליפ לשיר צילמנו ממש במהלך מבצע "צוק איתן" ובזמן הצילומים גם הפסקנו באמצע כי היו אזעקות גם ואת הבמאי של הקליפ זה לא עניין, הוא רצה לצלם באותו שדה חיטה ספציפי וזה מה שיצא".

הסינגל הקודם של הבנות
 

"תחושות שלנו מסיטואציות עם משפחה וחברים"

באיזה אופן התחברתן לשיר?

"זה לירון וטלי. כל מילה שנכתבה שם זה אנחנו, זה לא שמישהו אחר כתב את המילים ונתן לנו לשיר, כל מילה ומילה אנחנו חווינו על בשרנו, זה ממש הגיע מאיתנו. אלו דברים שחווינו בין אם זה קנאה בין אחיות שיכול לקרות למרות הפרגון והאהבה, אם זה קנאה בנושא המוזיקה שהרי באנו מהאקס פקטור ויש שם תחרות, עם כל האהבה והפרגון כלפי המתמודדים שעם רובם אנחנו בקשר נפלא, אז את יודעת זו תחרות ובתחרות יש גם קנאה, ובעצם מה שכתוב בשיר זה תחושות שלנו וזה נכתב על כל מיני סיטואציות שקורות לך עם הורים, חברים, מורים ובעצם עם כל אחד".

האחיות כרקוקלי מספרות
"אנחנו מאוד רוצות לעשות פסטיגל"
לידור אלימלך
צמד האחיות שכבשו אותנו באקס פקטור ישראל חוזרות בסינגל ראשון, שהוא גם קאבר רשמי לשיר "Father's Eyes". כתבנו, לידור אלימלך, ישב עם האחיות כרקוקלי לריאיון מעמיק ובדק איתן למה עברי לא הפיק להן את הסינגל הראשון, "תשאל אותו, אנחנו עדיין מוכנות ומחכות לזה"

איך זה באמת לעבוד כצמד אחיות? זה פועל טוב?

טלי: "האמת שהעבודה שלנו יחד היא מאוד אינטנסיבית ובגלל שאנחנו צמד אנחנו עובדות כל היום ביחד ויש רגעים ורגעים של קנאה בין היתר, לא קנאה גדולה, בדברים קטנים כמו לדוגמא אמרתי לעצמי 'יואו איך הלחנים באים מהשרוול ככה ללירון, בא לי גם', כן זה מדרבן ממש".

לירון: "ואני אמרתי 'יואו איך טלי מנגנת כל כך יפה בא לי גם'. אפשר לומר שהקשר ביננו הוא מאוד חזק ואחת הסיבות שהוא כל כך חזק הוא שאנחנו יודעות שהדברים שאנחנו רוצות שיהיו בנו ויש לאחרת זה מדרבן אותנו קדימה, אנחנו יושבות על הפסנתר ביחד שעות ודוחפות אחת את השניה ואנחנו הכי אוהבות וטובות אחת לשניה וכמובן שבגלל שאנחנו בשילוב גם בקריירה זה מחזק את הקשר בנינו".

מה מצפה לנו בהמשך מכן?

"וואו וואו וואו וואו! אז האמת שיש לנו ארבעה שירים מוקלטים כבר, עוד שלושה בנוסף ל'קנאה' שהם בעצם באותו קו של הפופ ושל האתניות, וזה בעצם שני קולות והשילוב בינינו ואנחנו ממש מתרגשות כבר להשמיע את הכל, מבחינתינו אמרנו שזהו, מחר מוציאים את כל ארבעת השירים, אבל זה בלתי אפשרי לצערנו, וזה הקו ויהיו עם המון הפתעות. השיר הבא שיצא הוא קצת יותר מרגש, הוא מדבר גם על הקשר בנינו ואנחנו אפילו יכולות לתת לכם ספויילר של שורה מתוכו: "ילדה יפה תחייך כשהיא תראה אמת, על קו סיום נמצאת, התחלה", את המילים לשיר כתב ניר פייבל והחלחנו אותו בעצמנו, אנחנו נורא מקוות שתאהבו את השיר 'קנאה' ושתמשיכו איתנו הלאה גם לשירים הבאים!". 

לנו נותר לאחל המון בהצלחה לבנות, אנחנו בוודאות מחכים לסינגלים הבאים שלהן!

 
תגובות