"אני הבן אדם הכי ביקורתי שיש כלפי עצמי", אורי שכיב . צילום: אילן בשור

"אני הבן אדם הכי ביקורתי שיש כלפי עצמי", אורי שכיב

הזמר והיוצר הצעיר, אורי שכיב, שנכנס לחיינו דרך ריאלטי השירה "אקס פקטור", ממשיך להפתיע ולרגש אותנו ומוציא סינגל רביעי חדש הנקרא "אף פעם" מתוך אלבום הבכורה שלו, מה דעתנו?

 

​​הזמר והיוצר הצעיר, אורי שכיב, שנכנס לחיינו דרך ריאלטי השירה "אקס פקטור", ממשיך להפתיע ולרגש אותנו ומוציא סינגל רביעי חדש הנקרא "אף פעם" מתוך אלבום הבכורה שלו. אורי ללא ספק מצליח לרגש ולהפתיע אותנו פעם אחרי פעם והנה הוא עושה את זה שוב.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי

בימים אלו עובד במרץ אורי על אלבום הבכורה שלו, אחרי שכבש את כולנו עם הלהיט "תביני", שאותו הוא שר באודישין לתכנית "אקס פקטור" ויום לאחר הגמר יצא באופן רשמי, ואחרי שני סינגלים מרגשים: "כשיגמר הלילה" ו"בניה", אין לנו ספק שהזמר ימשיך ויצליח לכבוש עוד יעדים רבים.

הסינגל החדש, "אף פעם", מתאר מישהו שלמרות הכל ולמרות ההיסטוריה בניהם, הוא תמיד ייתן את כולו למען האהובה שלו. שיר עצמתי עם מילים ולחן שמשתלבים באופן מצוין אחד לשני ובנוסף קולו הרך והנעים של אורי מוסיף לתחושה ולרגש המועבר בשיר.

היי אורי, ספר לנו קצת על הסינגל החדש "אף פעם".

"הסינגל החדש זה השיר היחיד שלא אני כתבתי באלבום, כתב אותו חבר מאוד טוב שלי, דולב רם והלחין פן חזות. הרבה אמנים הציעו לי שירים שלהם ובכל פעם שהציעו לי לקחת שיר אמרתי 'אני ממש מעריך אתכם ותודה רבה אבל אני לא לוקח שירים של אחרים כרגע, אני רוצה להתמקד ביצירה שלי', ככה קרה לי גם עם דולב, הוא פנה אלי בתקופה של האקס פקטור, הוא אמר לי שהוא כותב טקסטים ושלח לי חלק מהם ואני אמרתי שאני אשמח לעבוד איתו. עם הזמן נוצרה חברות, הוא בא אליי, אני אליו, כתבנו יחד לאמנים אחרים ויום אחד ישבנו והוא סיפר לי על האקסית שלו וזה הזכיר לי קצת את הסיפור שלי".

© אילן בשור

"הוא הראה לי טקסט שהוא כתב וישר נדלקתי עליו ואמרתי לו שאני רוצה להלחין אותו אבל הוא אמר לי שיש לו כבר לחן מוכן והשמיע לי אותו במלואו. אני נורא התרגשתי מהשיר והחלטתי שגם אם לא אני כתבתי והלחנתי את השיר אני אשיר אותו כי אני מאוד מחובר לטקסט, כאילו אני כתבתי אותו".

בכל זאת, בפעם הראשונה שלא אתה כתבת והלחנת את החומרים שלך, זה מרגיש שונה?

"זה שונה לגמרי, אני באמת התחברתי למילים וללחן והכל טוב אבל אז נכנסתי לאולפן להקליט את השירה, ואני מוצא את עצמי פשוט שר, כאילו אני עכשיו שר קאבר. החלטתי שככה זה לא פועל, זה לא מרגיש שיש משהו מעבר, אז ביטלנו את היום הזה, חזרתי יום אחרי זה, הוצאתי את כולם מהאולפן ונשארנו לבד. הקלטתי את השיר בישיבה אחרי שהתחברתי אליו מחדש וחשבתי עליו לעומק, על המילים החזקות והלחן העצמתי ופשוט התאהבתי בשיר מחדש, שרתי אותו מהלב. באמת שאני מתרגש כמו כל שאר השירים שלי שכתבתי בעצמי, חשוב לי מה יגיד, לא רק על השירה אלא גם ממה יגידו על המילים, אני מתרגש כמו ילד למרות שאני ילד".

איך אתה מגדיר את הסגנון המוזיקלי שלך?

"אני אישית לא ידעתי להגיד בהתחלה, אבל עכשיו, האלבום מוכן וכשאני שומע אותו במלואו, ואת השיר הזה והזה, אני שומע שזה לא אותו דבר ולא דומה אחד לשני, עדיין שומעים את החלק שלי, את אורי, אבל הסגנונות משתנים. אם את שואלת אותי ההגדרה לסגנון שלי זה רוק ישראלי עם נגיעות של מזרחית ותימנית כמובן".

רוק ישראלי עם נגיעות מזרחיות ותימניות
 

מה אתה מתכנן לנו להמשך?

"להמשך אני מכין הרבה הפתעות, מקווה שהן יהיו הפתעות טובות בשבילכם. אני הבן אדם הכי ביקורתי שיש כלפי עצמי, כלפי הסביבה ממש לא אבל עם עצמי אני ביקורתי לגמרי ואם אני גאה כלכך באלבום וביצירות שאני שומע, נשאר לי רק לצפות ולחכות ולשמוע את התגובות של האנשים".

 

גוף ההודעה

תגובות