"זה אלבום מגוון ושונה משל אמנים אחרים": רועי סנדלר . צילום: ליאור רוטשטיין

"זה אלבום מגוון ושונה משל אמנים אחרים": רועי סנדלר

השבוע השיק הזמר הצעיר והמוכשר, רועי סנדלר, את אלבום הבכורה שלו הנקרא "מהלב", ברידינג 3 בגיל 17 בלבד, מה היה בהופעה? ומה מתכנן לנו רועי בעתיד? פרטים בכתבה

 

את הזמר המוכשר, רועי סנדלר, הכרנו לראשונה לפני שנתיים ומאז לא מפסיק להפתיע אותנו. השבוע, בגיל 17 בלבד, השיק רועי את אלבום הבכורה שלו עליו עובד כבר שנתיים יחד עם מיטב האמנים בארץ באירוע חגיגי ב"רידינג 3" בנמל תל אביב.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

זוהי ללא ספק השנה של רועי סנדלר. בימים אלו במקביל להוצאת האלבום הראשון, משתתף רועי בתכנית הראליטי "פושרז" שמשודרת ב-"HOT בידור ישראלי". יחד עם אמו אנו נחשפים יותר לעבודה הקשה על המוזיקה שלו, על מערכת היחסים שלו עם אמא שלו ועל כל תהליך ההתפתחות שלו בתעשיית המוזיקה. 

© ליאור רוטשטיין

להשקה הגיע קהל רב לרידינג 3 שם השיק סנדלר את אלבום הבכורה שלו הנקרא "מהלב". רועי כיכב על הבמה עם הרבה נוכחות, כריזמה ואנרגיה, הוא ביצע את מיטב שירי האלבום, ביצע קאבר לשירו של אייל גולן, "כשאת איתו", אך בשפה המקורית, הקדיש לאמו את השיר "רק לחייך" והצליח לרגש את כולם, אבל ללא ספק רגע השיא של ההופעה היה כאשר הזמין רועי את הזמר אשר מלווה אותו בשנה האחרונה בעשיית אלבומו לעלות לבמה, אנחנו מדברים כמובן על ארקדי דוכין.

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

ארקדי ורועי ביצעו יחד דואט עם השיר "חיים שלי", האינטרקציה בין השניים הייתה מעניינת, שני סגנונות שירה שונים וגילאים רחוקים יחד בהרמוניה נפלאה. בסיום ביצוע הדואט נשאר ארקדי על הבמה לבדו וביצע את שירו האהוב, "מי אוהב אותך יותר ממני".

© ליאור רוטשטיין
השקת הסדרה "פושרז". כתבת: חן גל | צילום: שניר סיגאוי | עריכה: עדן לוי
 

אז, איך אתה מרגיש?

"אני מרגיש הכי מאושר בעולם כרגע, יצאתי מה"בית שלי", היה מרגש שמח והכי כיף בעולם, מאוד מענין אותי מה יגידו, כבר אומרים ביקורות טובות, וגם מי שלא אוהב – זה תמיד טוב לקבל ביקורת בונה וללמוד ממנה".

מה נראה באלבום?

"יש המון שירי אהבה, אני ילד מאוד רומנטי, יהיו שירים שמחים שאני מתחבר אליהם, אלבום מגוון ושונה משל אמנים אחרים, אלבום שמבטא אותי ובקרוב כולם יכירו אני מקווה. הוצאתי שירים לפני האלבום ולא הכנסתי אותם לאלבום כי לא התחברתי אליהם במאה אחוז".

עם אמא
עם אמא © ליאור רוטשטיין

מאוד רומנטי, אבל מה עם חברה?

"כרגע לא צריך חברה, אני עכשיו מאוהב במוסיקה שאני עושה ואני רוצה להמשיך להתאהב בה ולגלות ממנה כמה שיותר, יש המון לגלות".

מה אתה חושב על הפרקים של "פושרז"?

"ראיתי רק את השניים הראשונים, זה נתן לי חשיפה מאוד טובה כי שם באמת רואים את הדרך שאני עובר. חשוב לי שיראו לא רק את התוצאה אלא הדרך שאני עובר בשביל להגיע למקום אליו אני רוצה להגיע, כל דבר בזמן שלו".

מה היעד הבא?

"ממחר אני מתחיל לעבוד על האלבום השני, לא מתכוון לחכות".

© ליאור רוטשטיין
 
תגובות