מרימה את הבס: מגיאור מפתיעה בחידוש לשיר בינלאומי!. צילום: צילום מסך מהסרטון

מרימה את הבס: מגיאור מפתיעה בחידוש לשיר בינלאומי!

הכוכבת הצעירה, מגיאור, לא עוצרת לרגע ומוציאה סינגל שלישי נוסף שהוא חידוש ישראלי ללהיט הבינלאומי "All about the bass" בליווי קליפ הומוריסטי, מה חשבנו על המחווה?

מרימה לנו את הבס
 

הזמרת הצעירה, מגיאור, המוכרת לנו בעיקר בעקבות השתתפותה בתכנית הדוקו, "פושרז", לא עוצרת לרגע ומוציאה כעת סינגל שלישי שהוא חידוש ישראלי ללהיט הבינלאומי "All about the bass" בליווי קליפ הומוריסטי.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

עוד על מגיאור
"כשאהיה אמא אעשה הכל כדי שהילד שלי יהיה מאושר"
יהל כהן
עם סיומה של סדרת הדוקו, "פושרז", תפסנו את הזמרת הצעירה מגיאור שהשתתפה בה יחד עם אמה, לראיון ווטסאפ שבו היא מדברת על הקריירה, על השאיפות שלה ועל היחסים שלה עם אמה

לאחר השתתפותה בתכנית הדוקו "פושרז" שהסתיימה לה, ולאחר שהוציאה שני סינגלים שזכו להצלחה ולהשמעות רבות: "סיבוב ראשון" ו"פאזל", מוציאה כעת מגיאור את הסינגל השלישי שלה הנקרא "תרימי את הבס" שהוא חידוש ישראלי ללהיט שכבש את העולם. בליווי השיר מוצג קליפ מושקע והומוריסטי שבו אנו רואים את מגיאור ואמא שלה, מרינט, ממש כמו בקליפ בגרסה של מייגן טריינור.

מגיאור מנסה להעביר מסר מאוד חשוב בשיר, בדיוק כמו במקור, והוא שכל אחת יפה כמו שהיא בלי קשר למידות שלה, שאף אחד לא צריכה דיאטות אלא פשוט להיות היא וכולם יאהבו אותה. כזכור, בתכנית "פושרז", למגיאור הייתה בעיה קטנה עם המשקל שלה לאורך כל העונה וזה ללא ספק אחד הדברים שעוזר לנו להתחבר יותר למילים ולמסר שמנסה מגיאור להעביר לנו. 

 
תגובות