רגע שאחרי: הפלייליסט המושלם למכון כושר. צילום: טמבלר

רגע שאחרי: הפלייליסט המושלם למכון כושר

לצערנו, החורף כבר פה וכדי לשמור על גזרה נכבדת גם בתקופה הזאת אנו חייבים להירשם למכון כושר והמתכון לשרוד את האימונים הוא פשוט – מוזיקה! אז אילו שירים הכי מתאימים?

עד שאנחנו מקימים את עצמנו מהספה בסלון והולכים להתאמן במכון אנחנו חייבים למצוא מוזיקה טובה לשמוע באוזניות, אחרת מספר הדקות בהליכון ירד בחצי, הסטים במכשירים יירדו משלוש לשתיים ושלא נדבר בכלל על משקולות. אז אנחנו חשבנו עליכם והחלטנו להרכיב בשבילכם את הפלייליסט המושלם לאימונים. מוכנים?

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

איזי – "ג'ט לג"

כמובן שחייב להתחיל עם שיר מקפיץ וקצב טוב, אמרתם שיר מקפיץ וקצב טוב? אמרתם איזי. השירים של איזי מתאימים ברובם למכון כושר, אבל אנחנו בחרנו דווקא בג'ט לג. ג'ט לג הוא שיר מקפיץ, שיר שמעורר והקצב שלו נותן לנו כוח ומרץ ובמיוחד כוח מנטלי, כי הכל בראש, תזכרו את זה.

 

אמינם וריהאנה – "The Monster"

נמשיך עם שיר לועזי של אמינם וריהאנה, שיר ראפ שמשתלב עם הקול היפייפה של ריהאנה וכמובן עם הכישרון המוזיקאלי של אמינם ויחד הם פשוט יצרו שיר בעל קצב טוב. אין מה לומר, הוא פשוט מתאים, נותן את המרץ שאנחנו כל-כך זקוקים לו והופך את האימון למהנה.

 

עומר אדם וליאור נרקיס – "מהפכה של שמחה"

נמשיך עם שיר של שניים מהזמרים הים תיכוניים המובילים ביותר בארץ, עומר אדם וליאור נרקיס, מהפכה של שמחה, שכולו מקפיץ, מהשנייה הראשונה עד האחרונה. כשמהפכה של שמחה מגיע לאוזניות הדבר הראשון שאנחנו עושים הוא פשוט רצים ומהר, אז אין ספק שהוא מתאים.

 

מוקי – "לא רוצה להתבגר"

בדיוק באמצע האימון השיר שמתאים הכי טוב הוא "לא רוצה להתבגר" של מוקי, אתם בטח אומרים לעצמכם: "היי, זה השיר של רמזור", אבל לא, זה השיר של מוקי. בכל אופן, בשונה מרוב שיריו של מוקי השיר הזה גורם לך ליותר מרץ ומביא לנו את חשק לעוד ספורט.

 

וואן דיירקשין – "Best Song Ever"

אז נמשיך עם עוד קצת חו"ל כדי לגוון וכדי שיהיה לנו מעניין בזמן שאנחנו מזיעים, ולשם כך לקחנו את הלהיט המצליח "Best Song Ever" של להקת הבנים שכולנו אוהבים, וואן דיירקשין. שיר מאוד כיפי, קליל עם קצב מצויין. מה שטוב בשיר הזה, זה שהוא מגוון בתוך עצמו, כיף לשמוע את קולות הזמרים מתחלפים.

 
תגובות