"מנגינה", עדן בן זקן מרגשת בסינגל ראשון חדש. צילום: יחסי ציבור

"מנגינה", עדן בן זקן מרגשת בסינגל ראשון חדש

עדן בן זקן, ה"מאמי" שהקסימה את כולנו בתכנית השירה "אקס-פקטור", חוזרת אלינו בסינגל ראשון חדש הנקרא "מנגינה" מתוך אלבום הבכורה שלך שבדרך. מה דעתנו עליו?

 

עדן בן זקן, ה"מאמי" שהקסימה את כולנו בתכנית השירה "אקס-פקטור", חוזרת אלינו בסינגל ראשון חדש הנקרא "מנגינה" מתוך אלבום הבכורה שלך שבדרך שעליו עובדת במרץ בימים אלו.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

עדן הקסימה את כולנו כשהגיעה לאודישן לתכנית השירה הפופלארית "אקס-פקטור", עם הפשטות והכנות האמיתית שלה, עם החיוך הכובש והיכולות הווקאליות המדהימות היא טיפסה עד הגמר וסומנה כאחת הקולות המעניינים והמבטיחים בתעשיית המוזיקה בישראל. עם סיום התוכנית החלה עדן בדרכה המקצועית, הוחתמה בלייבל המוזיקה המוביל "ארומה מיוזיק" והחלה באיסוף חומרים לאלבום הבכורה.

עדן אמנם רק עכשיו מוציאה את הסינגל הראשון שלה לבד אך במהלך השנה האחרונה שיתפה פעולה עם ההרכב האגדי "אתניקס" וביצעה איתם את הדואט המקפיץ והבלתי נשכח, "מקסיקאנה". הסינגל החדש, "מנגינה", נכתב על ידי חנה ודנה לפידות והולחן על ידי דנה לפידות בלבד.

 >>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

מדובר בשיר שמצליח לגעת בלב ולעורר כל רגש אפשרי, המילים מדברות על מישהי שחוותה אהבה נכזבת, היא מחכה שהאהוב שלה יחזור ומה שנותן לה תקווה זה המנגינה. אין ספק שקולה של עדן והיכולות הווקליות שלה הם משהו שלא שומעים בכל יום, אנחנו כבר מחכים לשמוע ממנה עוד.

 
תגובות