מנסה ומצליח: עידן עמדי מפתיע אותנו בסינגל חדש. צילום: אוהד רומנו

מנסה ומצליח: עידן עמדי מפתיע אותנו בסינגל חדש

הזמר הרגיש והמוכשר שמצליח לכבוש אותנו פעם אחרי פעם, עידן עמדי, מוציא את הסינגל השני שלו הנקרא "מנסים", מתוך אלבומו החדש שעתיד לצאת. פרטים נוספים בכתבה

 

עידן עמדי, הזמר המוכשר, הרגיש והלוחם שזכור לכולנו בעיקר בעקבות השתתפותו בתכנית השירה "כוכב נולד", לא מפסיק להפתיע אותנו ומוציא סינגל חדש הנקרא "מנסים", מתוך אלבומו השלישי שעומד לצאת בקרוב.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

כזכור, עמדי הוציא לפני כחודשיים את הסינגל הראשון הנקרא "כל זיכרון ישן", שכבש את מצעדי ההשמעות ברדיו, ויקח חלק באלבומו החדש שעליו עובד במרץ בימים אלו. שיריו של עמדי עוסקים בעיקר בסיפורים אישיים אשר חווה במהלך חייו, משהו שרבים מתחברים אליו, על מצב במדינה מלחמות או סיפורים איישים שבסוף הופכים לשירים מדהימים שפשוט כובשים אותנו שוב ושוב. 

 >>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

הסינגל החדש,"מנסים", מזכיר מעט את שיריו האחרים של הזמר אך עם טוויסט קטן, פזמון השיר הוא בערבית. את השיר כתב והלחין עמדי בעצמו והפיק ביחד עם תום כהן, הוא יוצא כחלק מאלבומו החדש שממש בקרוב יוצא לחנויות. השיר מספר על מעין דיאלוג אופטימי, על החיים עצמם ועל שהמחר יהיה טוב יותר, עמדי מביא בשיר זה קולות מזרחים יותר עם מגוון רחב של כלי נגינה. ללא ספק גם אחרי כל-כך הרבה זמן והרבה חומרים שלו, עמדי מצליח להפתיע אותנו ולגרום לנו להתרגש גם הפעם. 

 
תגובות