מי הזמרים שהיינו רוצים שישתפו פעולה? . צילום: איציק בירן, לידור אלימלך

מי הזמרים שהיינו רוצים שישתפו פעולה?

אנחנו אוהבים כל אחד מהם בנפרד, אז למה שלא נאהב אותם ביחד? קבלו את כל הזמרים שהינו רוצים שישירו דואט יחד וישתפו פעולה. מוכנים לרשימה?

כל אחד מהם זמר מוכשר ומצליח ואנחנו חושבים שגם בתור צוותים יצאו להם שירים מדהימים! מי חייבים לעשות דואט שישגע את המדינה? 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

לי בירן ורוני דלומי  

הוא משחק ב"החממה", היא ב"גאליס" המתחרה, שניהם זמרים יוצאי כוכב נולד השתתפו יחד בשני פסטיגלים אז למה בעצם שלא יוציאו דואט משותף? השניים יכולים להוציא בקלות שיר משותף, קולותיהם יכולים להתחבר זה לזו וליצור משהו מיוחד ושונה ממה שאנו רגילים לראות, אנחנו בטוחים ששיר כזה יכול להצליח ונראה לנו שגם המעריצים והמעריצות של השניים ישמחו לשיתוף פעולה שכזה.

מדהימה
 1
כובש!
 

עידן עמדי ויובל דיין

שניהם יוצאי ראליטי הוא זכה מקום שני בגמר "כוכב נולד 8" והיא לעומת זאת פרשה במפתיע בחצי גמר של "The Voice", אבל אין ספק ששניהם מאוד מצליחים. ממש בקרוב עמדי מוציא את אלבומו השלישי בזמן שדיין מופיעה עם אלבומה הראשון ושניהם יכולים להיות שילוב מושלם לדואט! 

מושלם
 1
קסומה!
 

נינט ומוקי

אם אתם לא מכירים את השמות מוקי ונינט סביר להניח שחייתם בחלל בעשור האחרון. השניים מצליחים רבות בשנים האחרונות; נינט שכיכבה בסדרות טלוויזיה רבות, שרה ואף הפכה לאמא. מוקי שר ואף שופט בתוכנית הראליטי "כוכב הבא" שממש לא מזמן סיימת את עונתה השנייה. אנחנו חושבים שהחיבור בין השניים יצור שיר מעניין יחד עם קולותיהם וסגנונם השונה של השניים. עד אז, אנחנו מחכים, ואתם?    

מרגש!
 
מדהימה
 1

נתן גושן ולינה מחול

הזמר המרגש נתן גושן והזמרת  זוכת "The Voice" לינה מחול, הם ללא ספק שילוב מושלם! לפני קצת יותר מחודש הוציאה מחול את מופע הבכורה שלה אל מול חבריה, משפחתה וקהל המעריצים שלה, גושן הוא זמר ויוצר מוכר כבר מספר שנים, הוציא להיטים גדולים וממש לאחרונה התארס. השוני בין השניים הוא גדול; מחול אשר באה מרקע יותר ים תיכוני לעומת גושן עם קולו ושיריו העדינים יותר, אך למרות הפער אנו חושבים ששילוב זה יכול להצליח.

מושלם
 1
מקסימה
 

דודו טסה וגיא ויהל

הדואט הבא הוא לא סתם דואט, הוא טריו. לא שניים, אלא שלושה. הצמד הכי מוכשר שיש כרגע, גם הם יוצאי ריאליטי "The Voice" ואין ספק שמאז שנכנסו לחיינו יהיה להם מאוד קשה לצאת, ודודו טסה אשר מופיע כבר שנים רבות ומצליח רבות בסצנה הישראלית. השילוב ביניהם יכול להיות מוצלח מאוד!

כובש!
 
מקסימים!
 
 

תגובות