השמעת בכורה: נועה קירל בסינגל ראשון - "מדברים". צילום מסך מהקליפ

השמעת בכורה: נועה קירל בסינגל ראשון - "מדברים"

קמפיינים בדוגמנות, משחק במחזמר, השתתפות בעונה החדשה של התכנית "פושרז", וכעת סינגל חדש בשם "מדברים". ריאיון עם הנערה שבקרוב כולם הולכים לדבר עליה

תכירו את נועה קירל. ואם השם שלה כבר מוכר לכם, זה בטח כי ראיתם אותה בקמפיין לדאודורנט לחברת "קרליין" יחד עם השחקנית אליאנה תדהר. על העבודה איתה אגב היא מספרת: "היא היתה ממש נחמדה ודברה אלי בגובה העיניים, עזרה לי ולא הרגשתי איתה לבד".

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

קירל בת ה-13.5 מצטלמת בימים אלה לעונה השנייה של הסדרה "פושרז" ובקרוב תוכלו לצפות בעשיה שלה מאחורי הקלעים. היום (ב') היא משיקה את הסינגל הראשון שלה "מדברים" שכתב לא אחר מהראפר איזי (ארז שרון), אך אל תקבעו אותה באף ז'אנר של מוזיקה כי היא רוצה לעשות את הכל.

הסינגל מלווה בקליפ מושקע, בו נועה מככבת יחד עם איזי ובקלות ניתן להבחין ביכולות הריקוד והשירה המרשימות שלה. אמנם כתב אותו איזי, אך "מדברים" מציג סיפור אישי המוכר לכולנו, על אנשים שמדברים וצוחקים מאחורי הגב מבלי להכיר אותנו: "הייתי בחוג ריקוד פעם, והיו המון דיבורים של בנות מאחורי הגב", מספרת קירל.

 

את עוד לא בת 14, בגילך רוב הילדים לא יודעים מה הם רוצים לעשות בחיים, ממתי ידעת שמוזיקה זה הכיוון שלך?

"הכל התחיל בטקס הראשון בבית הספר, בהתחלה לא ידעתי שאני יודעת לשיר, ואז המורה למוזיקה ראה אותי שרה ואמר להורים שלי שיש לי כשרון, הם בהתחלה לא כל כך האמינו – 'למה שילדה קטנה תדע לשיר?', ואז הם רשמו אותי לחוגים, התחלתי לפתח את זה, ופשוט התאהבתי בזה, הבמה הפכה להיות הבית שלי".

איך משלבים בין הלימודים לקריירה?

"צריך לסדר את הזמן מראש, לשלב בין המבחנים לימי הצילום, יש לי יומן שאני רושמת בו לפעמים דברים שאני צריכה לעשות וזה מסדר לי את זה במוח".

האבא רק תומך מהצד ולא מחליט לגבי השירים

לריאיון הגיעה יחד עם אביה וצוות הצילום של העונה השניה של התוכנית "פושרז", אך למרות האנשים נמצאים סביבה, ניתן להבחין שקריל בחורה בוגרת היודעת טוב מאוד מה היא רוצה.

כל כך הרבה אנשים, מי עומד מאחורי ההחלטות ואיך יודעים למי להקשיב?

"אבא תומך בי מהצד, הוא פחות מחליט לגבי השירים, מי שיותר מרכזי זה רוברטו הסוכן שמכוון אותי מה לעשות ומתייעץ איתי לגבי שירים, כולנו שותפים לזה יחד ואין מישהו אחד שלוקח את כל ההחלטות".

ברוב המקרים בעונה הראשונה של "פושרז" החלום והדחיפה היו יותר מצד ההורים מאשר הילדים, מי פה יותר דוחף, את או אבא?

"יש פעמים שאבא מכוון אותי, ויש פעמים שאני מכוונת את עצמי וגם אותו, זה נעשה בשיתוף פעולה".

לכולם יש מודל לחיקוי, מי המודל לחיקוי שלך?

"ריהאנה וביונסה, אני אוהבת לשאוף גבוה וחושבת שככה מגיעים יותר רחוק".

מה השאיפה הכי גדולה שלך?

"לשחק בתכניות, להוציא סינגלים ואלבומים, וגם להצליח במוזיקה בחו"ל".

 

תגובות