יום הולדת שמח: איזי חוגג 28. רפי דלויה

יום הולדת שמח: איזי חוגג 28

הראפר המוכשר, ארז שרון חוגג את יום הולדתו ה-28 ואנחנו חוגגים יחד איתו ועם שיריו המצליחים. מזל טוב!

הראפר המצליח והכובש, איזי חוגג את יום הולדתו ה-28 ואנחנו חוגגים יחד איתו עם שיריו האהובים. אז מזל טוב!

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

אחרון הימים 

השיר "אחרון הימים" הוא דואט של איזי יחד עם אליעד נחום שמוכר לנו כ"בר משמש". את השיר הם כתבו והלחינו בעצמם. השיר ממכר, מקפיץ, עם מילים קליטות מאוד עד כדי כך שפשוט מתחילים לרקוד לצליליו. השיר צבר כבר למעלה מיליון צפיות ביוטיוב.

 

סימן שאלה - ?

השיר "?" שאיזי שכתב והלחין מדבר על שיר שאנחנו לא יודעים את השם שלו אבל זוכרים שהיה לו קצב אדיר. הוא שיר שעבר את המיליון וחצי צפיות ביוטיוב ואני בטוחה שהוא עוד יכבוש את כולנו ויגרום לנו לשמוח.

 

בין הבודדים

השיר "בין הבודדים" יצא לפני פחות מחצי שנה וכבר צבר יותר מ-2 מיליון וחצי צפיות ביוטיוב וזה מסביר לנו עד כמה השירים של איזי טובים. כמו שנאמר בשיר " בין הבודדים שעוד עושים את זה נכון גבר". השיר מאוד קצבי, מגניב וכיפי. גם הוא נכתב והולחן על ידי איזי אבל לא רק אלא גם על ידי ירדן "ג'ורדי" פלג שעובד איתו לאורך תקופה ארוכה.

 

לא נורמלי

השיר "לא נורמלי" יצא לפני 3 שנים וצבר כבר למעלה מ-5 מיליון צפיות. זה באמת לא נורמלי. זה מסביר לנו שלא משנה עד כמה השיר ישן עדיין יש אנשים ששומעים אותו ואוהבים אותו. בשיר השיר הוא שיתוף פעולה בין איזי לעידו בי וצוקי.

 

כלבויניקית

השיר "כולבויניקית" הוא השיר שגרם לתפנית הגדולה בחייו, אחרי שאיזי הצליח עם השיר כלבויניקית שצבר מיליוני צפיות הוא הוציא, כתב והלחין עוד שירים שהפכו גם הם ללהיטים.

 
תגיות
תגובות