המורות החדשות ב"בית ספר למוזיקה": רוני דלומי ושרית חדד. לידור אלימלך

המורות החדשות ב"בית ספר למוזיקה": רוני דלומי ושרית חדד

צמד הזמרות הכי מוכשרות, רוני דלומי ושרית חדד, מצטרפות לפאנל השופטים בעונה הבאה של תכנית הראליטי "בית ספר למוזיקה". לפרטים נוספים, קראו

לאחר שתי עונות מוצלחות של תכנית הראליטי "בית הספר למוזיקה", התכנית שבאה לתת הזדמנות לזמרים צעירים בני 8-14 על מנת שיעשו את צעדיהם הראשונים בעולם המוסיקה, היא חוזרת אלינו בעונה שלישית חדשה והפעם, עם פאנל שופטים קצת שונה והמון הפתעות.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי: 

עד כה מי שלקחו חלק ב"שולחן המורים", היו: קרן פלס, יהורם גאון, משה פרץ ומתי כספי, אך בגלל אילוצים כאלו ואחרים, משה ומתי עוזבים אותנו בעונה הזו ובמקומם מצטרפות המאמי של המוזיקה הישראלית, רוני דלומי ומלכת המזרחית, שרית חדד. השתיים ללא ספק יוסיפו צבע ומקצועיות לשולחן השופטים, וכל אחת תביא את עצמה במאה אחוז. צילומי התכנית צפויים להיערך בקיץ הקרוב עם פתיחת שלב האודישנים והילדים שיעברו, ישולבו בארבע כיתות הלימוד של המורים כמו בכל עונה.

התכנית המוצלחת, "בית ספר למוזיקה", היא הזדמנות מצויינת לכל ילד להחשף ולשפר את היכולות המוזיקליות שלו בעזרת האמנים הכי איכותיים בישראל, עד כה התכנית חשפה אותנו לשלל ילדים מוכשרים כמו שי המבר, מישל כהן, אגם בוחבוט וכדומה שהמשיכו את דרכם במוזיקה גם אחרי סיום התכנית. אנחנו כבר לא יכולים לחכות שתתחיל העונה החדשה עם המורות החדשות לצד קרן ויהורם ולצד המנחה, צביקה הדר. 

 
תגובות