"את כל העולם": אחי נתן בסינגל קליט במיוחד. סער דוידוב

"את כל העולם": אחי נתן בסינגל קליט במיוחד

אחי נתן, הזמר הרגיש והכובש, מתקדם עוד משבצת לקראת אלבום הבכורה ומוציא את הסינגל הרביעי שלו הנקרא "את כל העולם", מה דעתנו עליו?

 

הזמר והיוצר הצעיר, אחי נתן, שמצליח לכבוש אותנו בכל פעם מחדש, מוציא את הסינגל הרביעי שלו ומתקדם עוד משבצת לקראת אלבום הבכורה שלו עליו הוא עובד במרץ בימים אלו. הסינגל החדש הנקרא "את כל העולם", נכתב והולחן על ידי תמי ארמוני והופק מוזיקלית על ידי שיקו פלדמן.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי: 

את אחי הכרנו לראשונה דרך תכנית הראליטי, "האח הגדול", כאשר חווינו איתו במשך שבועות ארוכים כל דבר הכי קטן מרגע כניסתו לבית עד רגע יציאתו לפני הגמר. אחי ללא ספק כבש אותנו בתכנית וממשיך לעשות את זה זאת גם עכשיו באמצעות המוזיקה שלו. לאחר שלושה סינגלים מוצלחים, והמוכר ביותר בניהם הוא "מיליון שאלות", מוציא אחי סינגל נוסף אך הפעם יותר קליל וקליט.

הסינגל החדש, "את כל העולם", זה שיר שמתאר סיפור אהבה בין מצולם לצלמת. את השיר הזה בשונה משאר הסינגלים של אחי, הוא לא כתב והלחין ואפשר לשמוע את זה, בדרך כלל השירים שלו יותר נוגיעם, מרגשים ובעלי משמעות, והשיר הזה לא כל-כך. למרות זאת, אפשר להתחבר ללחן המקפיץ והמילים הקליטות, בשילוב עם קולו הנוגע של אחי שלא מאכזב אותנו. 

 
תגובות