עפים באוויר: דודו אהרון בהופעת השקה לאלבום "טרמינל 3". צילום: ערן בן עמי

עפים באוויר: דודו אהרון בהופעת השקה לאלבום "טרמינל 3"

אמש השיק אחד הזמרים הכי גדולים בארץ, דודו אהרון, את אלבומו השביעי בהופעת ענק מרהיבה ביותר בגני התערוכה בתל אביב, מה קרה במהלכה ומה דעתנו עליה?

אתמול בערב, האחד והיחיד, דודו אהרון, השיק את אלבומו השביעי "טרמינל 3" בהופעה מושקעת ומרהיבה בגני התערוכה בתל אביב. לאט לאט החלו להגיע מאות, ואלפי אנשים שמלאו את האולם כולו וכל זאת על מנת לצפות באחד הזמרים הכי גדולים ומוכשרים בארץ כובש את הבמה הענקית הזו ומעיף את כולם באוויר.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי: 

ההופעה נפתחה בסרטון מיוחד שהכין דודו מספר ימים לפני המופע ובו אנו רואים את דודו במטוס עובר מושב מושב ובכל אחד מהם פוגש בנות יפות, ילדים ומבוגרים, שכולם שרים את השיר "טרמינל 3" שהוא השיר שעליו נקרא האלבום. מיד בסיומו עלה דודו למה ופתח את המופע עם השיר "לעוף איתך" מתוך האלבום החדש והקהל כמובן, קיבל אותו בצרחות והתלהבות.

העיף אותנו
 

מיד בסיום השיר, ברך דודו את הקהל העצום שבא לראות את ההופעה וסיפר על מה הוא מרגיש ועל זה שמהרגע שעלה לבמה אמש, הוא התחיל את פרק ב' בחיים שלו ושזה רגע ענקי ומרגש בחייו. כאשר סיים לדבר שר דודו את השיר "אל תדאגי לגורלנו", שרגש את כל הקהל. מיד לאחר מכן שר דודו שיר נוסף מאלבומו החדש, את השיר "ואם היינו יחד", שפשוט גרם לכל הקהל לצעוק יחד איתו את השיר. אחרי שני השירים הרגועים האלו הקפיץ את כולם דודו מהכסאות עם הלהיט "עוברת מולי" ומיד לאחר מכן מחרוזת שירים שלו מהאלבומים הקודמים כמו "כסף ואלכוהול", "כל העולם" ועוד.

תודה לאל שיש אותו
 

לאחר שהקפיץ והטריף כל אחד ואחת בקהל התיישב דודו על כסא וסיפר על החלום שלו מאז ומתמיד שזה להופיע, על זה שתמיד היה עובר ליד מראות בבית שלו וצועק "ערב טוב קסריה". אחרי שריגש את כולם שר דודו את הלהיטים הענקיים שלו "כשאלך" ו"אל תסגרי לי את הדלת", כמובן שהקהל לא נשאר אדיש ופשוט הצטרף אליו בצרחות והרעיד את האולם. מיד השירים העצמתיים האלו הרים דודו את כולם על הרגליים והקפיץ את כל הנוכחים עם השירים "כמה אושר" ו"אין כמו אהבה".

 

אחרי שהטריף את כולם שר דודו שיר נוסטלגי, בין הלהיטים הראשונים שלו, "מילים פשוטות", שריגש את כל הקהל וגרם לכולם לשיר יחד איתו. מיד לאחר מכן, התחילו הדרבוקות ולדודו הצטרף לא אחר מאשר שריף ששר יחד איתו את הסינגל החדש "הכל קורה בתל אביב", ואת השירים "בסבוסה" ו"אלינור", השניים הקפיצו והלהיבו את כל הקהל ולא היה אחד שלא רקד. אחרי השיר דודו ירד מהבמה ו"האולטראס" הצטרפו לשריף ושרו יחד איתו את השיר "חביבי" בגרסה מיוחדת ומקפיצה.

 

אחרי השיר, דודו חזר לבמה, הודה לאולטראס ושריף שירדו מהבמה ושר את השיר "תביני" שלוקח חלק באלבומו החדש. לאחר מכן סיפר דודו את הסיפור שעומד מאחורי השיר "טרמינל 3" ושר אותו יחד עם כל הקהל שפשוט קפץ וצרח את מילות השיר. בסיום השיר המקפיץ, שר דודו להיט נוסף מתוך האלבום החדש, את השיר העצמתי "הגורל הזה", שפשוט צמרר כל אחד ואחת בקהל וכולם הצטרפו לדודו בשירה שהרעידה את האולם. 

 

כאשר נגמר השיר, הקדיש דודו את השיר "אמא יקרה", לאמא שלו שישבה בקהל וריגש את כולם, את השיר הוא שר בליווי גיטרה אקוסטית בלבד מה שהפך את הרגע לעצמתי ומרגש יותר פי כמה. לאחר מכן שחרר דודו את הקהל והרים את מצב הרוח עם מחרוזת שירים נוסטלגית שלו שללא ספק גרמה לכל הקהל להזכר למה התאהבנו בדודו עוד בתחילת דרכו.

 

לאחר המחרוזת סיפר דודו על האהבה החדשה שלו, על משהי מאוד מיוחדת שהכיר ומאז הוא איתה בזוגיות חזקה ויציבה ואף כתב לה את השיר מתוך האלבום החדש "נתת לי אותה", לאחר הסיפור הקדיש לה דודו את השיר וריגש את כל הקהל. בסיום המחווה המרגשת, שר דודו את השיר "האוטו שלי היופי שלך", שכזכור בקליפ לשיר השתתפה הדוגמנית, שיר אלמליח שהגיעה גם היא להופעה יחד עם בעלה אלרואי כהן כדי לפרגן לדודו חברה הטוב. 

 

הקהל כולו עמד על הרגליים והיה בהתלהבות ודודו התחיל לשיר את השיר "דובדבן" לאחר שהזמין חזרה לבמה את "האולטרס" ששרו ביחד איתו את הלהיט בגרסה קצת שונה. עם סיום השיר נשאר רק סדריק מההרכב המוכשר יחד עם דודו, סדריק סיפר על זה שיום לפני המופע בערב הוא רב קצת עם חברה שלו והוא העלה אותה לבמה. מול כל הקהל הוא אמר לה כמה שהוא אוהב אותה וכמה הוא מצטער, ואז דודו שר יחד עם כל הקהל את הפזמון של השיר שלו "תגידו לה", וסדריק פשוט כרע ברך והציע לחברתו להתחתן איתו, כל הקהל פשוט צרח והיא אמרה לו "כן". זה היה ללא ספק אחד הרגעים הכי מרגשים ומפתיעים של המופע וכל הקהל פשוט קפץ בהתרגשות.

 

לאחר שירדו מהבמה נשאר דודו, והודה לכל הקהל העצום שבא לראות את המופע. הוא הודה לכל הנגנים ומי שעזר לו להפיק את המופע הענקי הזה ולסיום שר את השיר "טרמינל 3" פעם נוספת וכמובן שכל הקהל צרח יחד איתו את מילות השיר. כאשר סיים כולם בלי יוצא מן הכלל מחאו לו כפיים והריעו ודודו ירד מהבמה.

שיר האלבום
 

זאת הייתה ללא ספק אחת ההופעות הטובות והמושקעות ביותר, אין לנו מילה אחרת לתאר אותה חוץ מ"וואו". דודו כמו תמיד הצליח בכל שניה במהלכה להלהיט ולהלהיב את הקהל, ההופעה עצמה הייתה מאוד מושקעת ומרהיבה, הנגנים מקצועיים, הפלייליסט מגוון, מקפיץ ומרגש וכמובן קולו של דודו שלא אכזב אפילו לרגע.

ציון בסולם פרוגי: ★★★★★ 

 

תגובות