הגיע הזמן: זאין מאליק משחרר סינגל בכורה! . צילום מסך מיוטיוב

הגיע הזמן: זאין מאליק משחרר סינגל בכורה!

זאין מאליק, לשעבר חבר להקת הבנים המצליחה ביותר בעולם וואן דיירקשן, מוציא את סינגל הבכורה שלו כאמן סולו. אז האם הוא הולך להישאר במפת המוזיקה או הולך להיעלם במהירות?

כמעט שנה לאחר הפרידה שלו מלהקת הבנים וואן דיירקשן שגרמה להלם אצל מעריצות ומעריצים בכל רחבי העולם, זאין מאליק חוזר עם סינגל ראשון מאלבום סולו ראשון. אז האם היה שווה לעזוב?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אחרי עשרות טיזירים ברחבי הרשתות החברתיות יצא סוף סוף הקליפ לסינגל הראשון של זאין,"PILLOWTALK", ביחד עם בת הזוג שלו, ג'יג'י חדיד, הוא מצליח להעביר משהו שונה מאוד מוואן דיירקשן. קליפ חושני המופק היטב שמצליח לגרום לך לרצות לצפות בקליפ עד סופו. השיר עצמו הוא שיר אר אנד בי המשלב הפקה מעולה ושילוב מצויין של קולו המעולה של זאין, אין ספק שהסגנון החדש מתאים לזאין הרבה יותר.

 

אמנם היה חשש רב לגבי הפרידה בין זאין לבין חברי הלהקה אבל אין ספק שהפרידה הזאת עשתה לו אך ורק טוב, השיר המעולה מתאים לקולו של זאין באופן מושלם והסגנון החדש עושה לו רק טוב. הקליפ שנצפה כבר כמעט 10 מיליון פעמים זה רק רמז ראשון לכך שהשיר הולך להפוך מהר מאוד ללהיט ענק ולשים את זאין בראש המצעדים, דבר שכבר התחיל לקרות כי הסינגל החדש הפך להיות אחד מהשירים הנמכרים ביותר באייטיונס בעולם ביום האחרון.

אז זאין כנראה לא הולך להיעלם מתעשיית המוזיקה לזמן הקרוב, במיוחד אם שאר אלבום הבכורה שלו יהיה ברמה של הסינגל המעולה הזה, אז כל מה שנותר זה להמשיך לשבת ולחכות שזאין מאליק יהפוך להיות הדבר הבא במוזיקה העולמית, כי זה הולך לקרות ממש בקרוב. 

תגובות