היי סקול פסטיגל: קבלו את שיר הנושא של המופע!. צילום מסך מהאינסטגרם

היי סקול פסטיגל: קבלו את שיר הנושא של המופע!

כמו בכל שנה הפסטיגל, המופע הגדול של חנוכה, מוציא את שיר וקליפ הנושא שלו לפני תחילת חנוכה. אז לאיזה שיר המופע הגדול עשה קאבר השנה? ומי בולט בסולואים מטורפים?

 
 

אז אחרי שהפסטיגל שינה את הקונספט שלו ואתמול (ו') הציג את הפרזנטציה שלו לקהל מצומצם, הוציא את שיר הנושא ואת הקליפ הרשמי של המופע הקרוב. השיר הרשמי הוא גרסא עברית לשיר השוודי שכבש את כולנו וזכה השנה באירוויזיון, "Heroes". את המילים לגרסא החדשה כתב אורי גרוס בעיבודו של לא אחר מהמאסטר של הפסטיגל כבר שנים רבות, טל פורר.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

השיר השנה נפתח עם סולו של אחת מהכוכבות הראשיות של המופע השנה, שירן סנדל, שבחיבור כמעט מושלם עם המוזיקה נותנת סולו פתיחה מהמם. מיד אחריה בדיוק באותה מנגינה ממשיכים בסולואים מדהימים עומר דרור, והזמרת אושרת אינגדשט, שמוכרת לרובנו מהסדרה "שכונה", נותנת נגיעה של זמרת מקצועית. הפזמון נפתח כמובן בסולו נעים ועדין של אליאנה תדהר, שהוכיחה לכולנו שהיא לא רק שחקנית אלא גם זמרת מצויינת. משם בדיוק כמו מנגינת השיר המקורי, המוזיקה הופכת לקיצבית וככה גם הכוכבים נותנים סולאים יוצאי דופן ויוצרים השנה שיר ברמה אחרת לגמרי.

חשוב לציין שאת יהודה לוי, שהשנה הולך לשחק את אחד התפקידים הראשיים, אנחנו שומעים ברובו של השיר וזה עושה לנו לגמרי טוב על הלב. בנוסף בחלקים שכולם שרים, ממש כמו מקהלה מן השורה הראשונה, נוצרת אנרגיה והרמוניה שנוגעת לנו בלב.

© צילום מסך מהאינסטגרם

אחרי שאנחנו התאהבנו בשיר השנה, נספר לכם אולי משהו שאתם כבר יודעים. הפסטיגל השנה הוא בנושא "היי סקול פסטיגל", ממש כמו שלישיית הסרטים המוזיקליים "היי סקול מיוזיקול" והולכים לקחת בו חלק גדול מרשימת כוכבי הילדים וגם המבוגרים. אליאנה תדהר, דניאל מורשת, ניר חלפון, נווה צור, יהודה לוי, אנה ארונובמוקי הזמר האגדי ועוד, הולכים השנה לשיר ולרקוד ביחד על הבמות בחנוכה ולספק לנו את מופע החנוכה שכולנו אוהבים, הפסטיגל. 

אז עכשיו אחרי שקיבלנו טעימה לצד המוזיקלי של הפסטיגל, אנחנו רק יכולים לחכות לשמוע את השירים החדשים שיצאו השנה, וכמובן ללכת ולהנות מהמופע. אנחנו נהיה שם ואתם?

תגובות