חשוב: היי סקול פסטיגל מרגשים אותנו בשיר ה"שיימינג". צילום מסך מהסרטון

חשוב: היי סקול פסטיגל מרגשים אותנו בשיר ה"שיימינג"

מפיקי פסטיגל 2015 החליטו לשנות את הקונספט המקורי וגם להוסיף שיר מרגש במיוחד שיכול ללמד אותנו כמה דברים חשובים על העידן החברתי והטכנולוגי של היום בו כמעט כולם הם מטרות שיימינג

 

אמש (א'), עלתה ההצצה לפסטיגל 2015, "היי סקול פסטיגל" שכלל סרט על הדמויות המשתתפות ואף שירים שיהיו חלק מהמופע בחג החנוכה. שיר שבלט לנו במיוחד מתוף המופע החדש הוא "מילים פוגעות - שיר השיימינג", שיר מרגש במיוחד ועם תוכן משמעותי וחשוב.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

השיר מרגש במיוחד ומדבר על תופעת השיימינג שיש כיום ברשתות חברתיות שגורמת ללא מעט נפגעים ואף הגיעה לכמה מקרים בהם ילדים ובני נוער קיפחו את חייהם והתאבדו. השיר מספר סיפור מרגש ונוגע ויכול לגרום לנו להבין מה עומד מאחורי מילים, וכמה הן יכולות לפגוע. את השיר כתבו והלחינו ארקדי דוכין ומיכה שטרית. דוכין אף משתתף בקליפ השיר כאשר שר ומנגן בפסנתר על הבמה יחד עם כוכבי הפסטיגל.

© רפי דלויה

השיר כולל קטעי וידיאו מסרט הצצה עצמו כאשר אליאנה תדהר יושבת לבד וילדים מסביבה צוחקים עליה ומתרחקים ממנה בעקבות שיימינג שעשו לה. כוכבי הפסטיגל עולים לבמה לבושים בבגדים שחורים וכל אחד מבצע את השורה שלו בשיר בצורה יוצאת דופן! עוד דבר מיוחד בקליפ הוא שהכוכבים שרים ובו זמנית מבצעים את השיר גם בשפת הסימנים מה שהופך את זה לעוצמתי מיוחד ומרגש עוד יותר. אנחנו חושבים שהבחירה להכניס את הנושא הזה כחלק מהמופע הגדול יכולה לשנות חלק קטן מהמציאות בה אנחנו חיים היום. 

כזכור לכם, בשנה שעברה ביצעו כוכבי הפסטיגל את "שיר הסלפי",שעורר סערה גדולה ברשת החברתית בעיקר בקרב ההורים שזעמו על תוכן השיר. השנה אנחנו בטוחים שההורים יאהבו את התוכן שהשיר הזה נותן ואף יתרגשו ממנו בעצמם.

 

 
תגובות