האם נשיא המדינה שומע שירים של איזי?.  צילום: מארק ניימן

האם נשיא המדינה שומע שירים של איזי?

מה קורה כשנשיא המדינה נפגש עם הכישרונות הגדולים במדינה? ומה הסיבה למפגש המיוחד? כל הפרטים בכתבה

אנחנו התרגשנו
 

כידוע, אנחנו נמצאים במצב ביטחוני רעוע ולא שיגרתי דבר שעלול להקשות על הניסיון שלנו להמשיך עם שיגרת חיים רגילה. מצב זה לא מנע מאיזי, אליעד, שגיא ביטבוקס, נסרין קדרי ואבישי רוזן להגיע לירושלים ולהפגש עם נשיא המדינה רובי (ראובן) ריבלין במסגרת קליפ מיוחד שהופק עבור טקס פרסי ערוץ MTV

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

במפגש המיוחד והמעט לא שיגרתי הזה נפגש הנשיא עם קבוצת הזמרים הכי מצליחה בתקופה האחרונה, במפגש שרו את השיר "לא הכל מן אללה" שנכלל באלבומו האחרון של איזי. כבר כשיצא השיר הוא קיבל ביקורות מעולות על המילים המיוחדות והכנות ועל הקליפ המדהים שמתחבר באופן מושלם למילות השיר.

השיר מתאים בדיוק לתקופה בה אנו חיים בשנים האחרונות ובמיוחד בימים האחרונים, הוא בוצע באופן מדהים ויחודי בביתו של הנשיא ריבלין. כל אחד שר חלק בשיר ונסרין אף שרה את הפזמון בערבית דבר שמשדר לצופים דו קיום מסוים, ושאפשר לחיות יחד בשלום ולא במלחמה. הביצוע מיוחד ומרגש. נראה כי הנשיא נהנה מהמופע הפרטי שקיבל מהאומנים המצילחים.

בסוף השיר אומר הנשיא "אז בואו נקבל אחד את השני כולנו יחד, נחדש תקווה ישראלית". בנוסף לדבריו של הנשיא העלה איזי פוסט לחשבון הפייסבוק שלו שם כתב:

מבחינתי זה היה מאוד מרגש להתארח בבית הנשיא בירושלים ולשאול אותו שאלותלבצע עם קבוצה מאוד מוכשרת של אנשים שיר שליוגם לש...

‎Posted by E-Z on‎ שישי 30 אוקטובר 2015

 

 

 

תגובות