נותנת לו בית: חן אהרוני חוזר בסינגל חדש. צילום: יניר סלע

נותנת לו בית: חן אהרוני חוזר בסינגל חדש

הזמר, חן אהרוני חוזר אלינו אחרי הפוגה קצרה עם סינגל חדש מתוך האלבום השלישי שבדרך, מה חשבנו על הסינגל החדש? כל הפרטים בכתבה

 

את הזמר חן אהרוני, כולנו זוכרים עוד מיימי "כוכב נולד" שם השתתף בעונה החמישית ואף הגיע לחצי הגמר בה. לאחר ההשתתפות בכוכב נולד הוציא שני אלבומים מצליחים עם להיטים כמו: "נשימה", "זרים" ו"משהו חסר". לאחר מכן השתתףבתכנית הכישרונות הבריטית "x factor" שם הודח בשלב בתי השופטים. היום, הוציא אהרוני סינגל שני מתוך האלבום השלשי שעתיד לצאת בקרוב.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

את הסינגל החדש - "נותנת לי בית" כתב והלחין אהרוני בעצמו שבכתיבה לקח חלק גם הזמר סהר חגי. הסינגל החדש מרענן, כייפי, כתוב בצורה טובה ומתחבר ללחן מצוין. בשיר יש אמת שאפשר להתחבר אליה ומצד שני שומעים שיר שהוא מאוד כייפי וסוחף. השיר מראה על השינוי שעבר אהרוני וזה ללא ספק מורגש בשיר החדש. יש בשיר משהו מאוד אמיתי מצידו של אהרוני דבר שיכול לעזור גם לקהל ששומע את השיר להתחבר בקלות יותר. בנוסף, לסינגל מצורף קליפ דיי מגניב של אהרוני. מסוג הקליפים שכמעט ולא יוצא לנו לראות מהסיבה שרובו מצולם כ"סלפי" סוג צילום שתפס מקום מאוד מרכזי בשנה האחרונה ואהרוני בחר להביא אותו גם בקליפ שלו דבר שעשה את העבודה כמו שצריך והופך את השיר למעניין יותר. 

סך הכל הסינגל החדש של אהרוני מצוין ונראה כי ההפסקה הקצרה עשתה לאהרוני רק טוב. אנחנו מחכים לאלבום המלא של הזמר וחושבים שאם ימשיך בקו זה האלבום יהיה לא פחות ממצוין ומרענן!  

תגיות
תגובות