שיבואו עלינו: הראל סקעת חוזר בסינגל חדש. צילום: גיא כושי ויריב פיין

שיבואו עלינו: הראל סקעת חוזר בסינגל חדש

הזמר והשופט הראל סקעת חוזר בסינגל חדש, "שיבואו עלינו", מתוך אלבומו הרביעי המתקרב, זאת במקביל לעבודתו על אלבום בינלאומי ושלל פרויקטים נוספים

 

אחרי הפסקה קצרה, הראל סקעת חוזר ובגדול. הפעם הוא עושה זאת לקראת אלבומו הרביעי המתקרב בצעדי ענק עם "שיבואו עלינו", אותו כתב והלחין הזמר והיוצר המוכר לכולנו – נתן גושן.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מאחורי סקעת נמצאים כבר 3 אלבומים שזכו להצלחה אדירה. על אלבומו השלישי, שיצא ב2012, "שוב מאושר", דובר רבות שכן הוא מעין אלבום יציאה מהארון. כזכור לכולנו, סקעת פרץ לחיינו כשזכה במקום השני בגמר "כוכב נולד 2" ומאז לא מפסיק לעבוד. הוא כבר הספיק לייצג את ישראל באירוויזיון עם השיר "מילים" שזכה בפני עצמו לאהדה רבה, בימים אלה הוא עובד על אלבומו הבא לצד אלבום בינלאומי אותו מקליט בפריז ובסוף השבוע שעבר יצאה לדרך העונה השלישית של הריאליטי "הכוכב הבא" בה הוא שופט זו העונה השנייה.

© צילום: גיא כושי ויריב פיין

 שירו החדש, "שיבואו עלינו" מגיע לקראת אלבומו הרביעי מתוכו יצאו כבר הסינגלים "צמרמורת" ו-"גדול בשבילך". השיר החדש, מדבר על הרחמים והשקט להם כולנו מייחלים ומצפים. סקעת שוב מוכיח יכולות ווקאליות נהדרות שמשתלבות מצויין עם מילותיו ולחנו של גושן – אין ספק שהשילוב בין השניים מתברר כמוצלח מאוד. בנוסף לעבודתו על האלבום החדש, חוזר בקרוב סקעת לבמות למספר מצומצם של הופעות עם המופע "בא קרוב" (שכבר זכה להצלחה אדירה) בו יגיש סקעת לקהל את מיטב שיריו בביצועים אינטימיים ומרגשים. אין ספק כי יש למה לצפות ממנו בזמן הקרוב.

תגובות