השמעת בכורה :אסף אברבוך והשמועה בסינגל חדש. צילום: בן לאור

השמעת בכורה :אסף אברבוך והשמועה בסינגל חדש

את אסף אברבוך כולנו מכירים וזוכרים כשעוד השתתף בתכנית הריאליטי "כוכב נולד", ועכשיו הוא כאן אצלנו באתר בהשמעת בכורה יחד עם להקתו, אסף אברבוך והשמועה, לשירם החדש "בסוף הדרך". האזינו

 

אם השם אסף אברבוך עדיין לא אומר לכם שום דבר, תנו לנו לספר לכם שאתם קצת לא חיים בארץ בזמן האחרון. אחרי שהשתתף בתוכנית הריאליטי "כוכב נולד", וכבר שם כבש את כולנו, הוציא ממש לא מזמן את השיר "אוכלת לא אוכלת", שהעביר מסר חשוב וקדוש, הוא הכין לנו שיר חדש שנמצא כאן אצלנו בהשמעת בכורה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אסף אברבוך והשמועה, היא אחת מלהקות הרוק העולות בשנים האחרונות שלאט לאט מצליחה לכבוש אותנו. כיום הם עובדים על אלבום בכורה ללהקה כבר במשך שלוש שנים. השיר החדש נקרא "בסוף הדרך" והוא מתאר את המסע שכולנו עוברים, מסע של התבגרות אישית ופנימית.  
 
 

השיר מתחיל במוזיקה נעימה שנותנת לנו תחושת אופטימיות, תחושה טובה ומרגיעה. המנגינה של הגיטרות ונגיעות התופים מתאימה בצורה מושלמת לקולו הנעים של אברבוך ועושה לנו טוב על הלב. במהלך כל השיר אפשר לראות שנשמר קו מסויים שעליו שומרת הלקה, קו של מוזיקת רוק עם נגיעות פופ אך אפשר לראות שמדובר בסינגל רך ושקט לעומת השירים הקודמים של הלהקה. 
 
תגיות
תגובות