שבוע בלעדייה: אדיר גץ בשיר חדש על געגועיו. צילום: רונן אקרמן

שבוע בלעדייה: אדיר גץ בשיר חדש על געגועיו

אדיר גץ עובד בימים אלה במרץ על אלבומו השני והמתקרב אשר ממנו כבר שוחררו מספר סינגלים שהפכו ללהיטים. הבוקר הוא משחרר את "שבוע בלעדייך", שיר נוסף מן האלבום שבדרך. האזינו

 

הזמר אדיר גץ משחרר הבוקר סינגל חדש מתוך אלבומו השני שייצא בשנה הקרובה - "שבוע בלעדייך". השיר החדש מגיע אחרי הסינגלים האחרונים אותם שחרר גץ וכבר הפכו ללהיטים וביניהם "דירה קטנה בחיפה" ו-"ילד בשדות".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אדיר גץ פרץ לחיינו בשנת 2010 כאחד המתמודדים הבולטים ב"כוכב נולד" באותה העת. מיד עם סיום דרכו בתכנית, שחרר לתחנות הרדיו את הסינגל הראשון שלו שהפך מיד ללהיט - "הבחור הביישן על פסנתר". לאחר מכן החל גץ בשיתוף פעולה עם אלירז שדה שהוליד להיטים רבים כמו "יופייך" ו-"איך היא רוקדת" כששדה אחראי למילים וגץ ללחנים. בשנה שעברה שחרר גץ את אלבום הבכורה שלו הנושא את שמו, "אדיר גץ" והאלבום זכה להכרה רבה. מאז צאת האלבום, החל גץ לעבוד כבר על האלבום הבא וממנו משתחרר הבוקר, "שבוע בלעדייך", הסינגל הרביעי מתוכו.

את "שבוע בלעדייך" כתב והלחין גץ בעצמו ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראי דור אלקלעי. השיר מספר על השבוע הראשון מאז הפרידה מזוגתו והוא מבצע אותו בליווי סלסולים וכלי מיתר. בפזמון מצטרפים כלים נוספים כשהגיטרות ממשיכות להוביל. הסינגלים הקודמים של גץ מן האלבום המתקרב היו מצויינים ועוררו ציפייה לקראת הסינגל הנוכחי אך התוצאה פשוט מאכזבת. ההרמוניה בין הלחן למילים - לא עבודת ולמעשה החבילה הכוללת לא ברורה כלל ואפילו גרועה. כל שנותר הוא לקוות שהאלבום, העתיד לצאת בשנה הקרובה, יכפר על האכזבה הרגעית הזו.

תגובות