קבלו אותם - השירים המועמדים לייצג אותנו באירוויזיון 2016. צילום: רונן אקרמן

קבלו אותם - השירים המועמדים לייצג אותנו באירוויזיון 2016

ביום חמישי הקרוב (3.3) ישודר גמר "הכוכב הבא לאירוויזיון 2016", בו ייבחרו הנציג והשיר שיטוסו לייצג את ישראל באירוויזיון בשטוקהולם במאי הקרוב. עד שזה יקרה, הבאנו לכם את השירים המועמדים שיבוצעו בגמר הגדול. האזינו לארבעת הביצועים

ביום חמישי הקרוב ישודר בקשת בערוץ 2 - גמר "הכוכב הבא לאירוויזיון 2016". מתוך מאות מתמודדים שהחלו את האודישנים, 50 עברו את מהבחן המסך, 16 נכנסו לנבחרת ו-4 פיינליסטים העפילו אל הגמר הגדול. חובי סטאר, אלה דניאל, נופר סלמאן וגיל חדש, יתחרו ביניהם ביום חמישי על הזכות לייצג את ישראל באירוויזיון 2016 שיתקיים השנה בשטוקהולם בשוודיה. ארבעת הפיינליסטים יבצעו בגמר הגדול את השיר שאותו במידה וייבחרו - יבצעו על הבמה הגדולה בעולם. למעשה, בחמישי הקרוב ייבחרו גם הנציג וגם השיר. השירים הנבחרים נכתבו ע"י יוצרים מקומיים ונבחרו על ידי וועדה מיוחדת שבחרה אותם מתוך מאות שירים שהוגשו. עוד לפני השידור, קבלו את ארבעת השירים:

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

גיל חדש - Follow The Sun

את האודישן הראשון של גיל חדש, בת 20 מתל אביב, קשה לשכוח. היא הציגה את עצמה כחיילת בודדה משום שהיא אינה בקשר עם הוריה וביצעה את השיר "לא סתם" של אמיר דדון שהשאיר את הקהל ואת השופטים המומים. בשלב הדו-קרב הודחה גיל מהתחרות אך השופטים בחרו להעניק לה גלגל הצלה שהחזיר אותה לתחרות וגיל העפילה עד לגמר הגדול. בגמר הגדול תבצע גיל את השיר "Follow The Sun" אותו כתבו והלחינו סתיו בגר ותום גפן.

 

חובי סטאר - Made Of Stars

את חובי סטאר הכרנו לראשונה ב"כוכב נולד 7" ומאז הוא די נעלם. במבחן המסך הפתיע חובי את השופטים כשהגיע להיבחן וסיפר שהוא כאן כי מבחינתו התכנית היא קדם-אירוויזיון והמטרה שלו היא לייצג את ישראל בכבוד באירוויזיון. חובי עבר את המבחן עם השיר "Take Me To Church". בגמר הגדול יבצע חובי את השיר "Made Of Stars", אותו כתב דורון מדלי, האיש העומד מאחורי "Golden Boy" - השיר איתו ייצג אותנו בשנה שעברה נדב גדג'.

 

אלה דניאל - Somebody Out There

אלה דניאל היא בת 28 מהעיר יפו. אלה חברה בלהקת "Betty Bears" וכשהיתה בת 16 נסעה ללונדון וצרפת שם ניגנה ברחובות העיר. לאחר שחזרה לארץ היא למדה באקדמיה למוסיקה בירושלים. במבחן המסך המיסה אלה את לב השופטים עם השיר "Rehab" ובמהלך העונה הצליחה להדהים כל פעם מחדש בביצועים יחד עם האקורדיון שלה. בגמר הגדול תבצע אלה את השיר "Somebody Out There", אותו כתבו והלחינו דור ממן ופיליפ היון.

 

נופר סלמאן - Made Of Stars

נופר סלמאן הציגה עצמה באודישן כתלמידת כיתה י"ב מראשון לציון שלאחר שעות ביה"ס עובדת כמלצרית מזמרת. היא הדהימה את השופטים במבחן המסך כשביצעה את "הגורל הזה" של דודו אהרון ובמהלך העונה השאירה חותם לאחר כל ביצוע, בעיקר בגלל גוון הקול הייחודי שלה. בגמר הגדול גם נופר תבצע את השיר "Made Of Stars" שכתב והלחין דורון מדלי, אך בעיבוד שונה מזה שיבצע חובי סטאר.

 
 
תגובות