תמיד בשבילה: אייל גולן משחרר דואט מרגש עם בתו אלין. צילום: אלוני מור

תמיד בשבילה: אייל גולן משחרר דואט מרגש עם בתו אלין

באלבום החדש של אייל גולן עומד להיות שיר אחד מיוחד יותר מהשאר, ייקראו לו "תמיד בשבילך" ובו מארח גולן לדואט מרגש את בתו אלין. האזינו

 

כמנהגו בשנים האחרונות, גם בפסח הקרוב ישחרר אייל גולן אלבום החדש, הפעם זה יהיה אלבום כפול שיכלול בין היתר דואט מיוחד, בו מארח אייל את בתו אלין גולן ויחד הם מבצעים את "תמיד בשבילך".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אייל גולן יסגור השנה 20 שנות קריירה שזורות באינספור להיטים. הוא התחיל את דרכו כחלק משיתוף הפעולה עם להקת "אתניקס" והמשיך לקריירה עצמאית משגשגת כשבין הלהיטים אותם שחרר ניתן למנות שירים כגון "לוחמת", "מתפלל", "כשאחר", "שישי בצהריים" ועוד רבים וטובים. גולן היה נשוי בעבר לאילנית לוי ולשניים שני ילדים / ליאם ואלין, איתה מבוצע הדואט החדש. כיום גולן נמצא בזוגיות עם רוסלנה רודינה, שמככבת בימים אלה ב"הישרדות". אלבומו החדש של גולן עתיד להיות אלבומו ה-19 במספר.

האלבום צפוי להיות אלבום כפול כאשר אחד מהאלבומים יהיה קצבי, השני שקט וייכללו בהם 20 שירים ואחד מהם יהיה הדואט המסקרן של גולן עם בתו אלין - "תמיד בשבילך". את "תמיד בשבילך" כתבו והלחינו חנן שמעון ודניאל חן והוא מעין שיר אהבה בין אב לבת. הבחירה של גולן לבצע את השיר עם בתו היתה מושכלת מאוד. אלין מוסיפה חן לשיר וגורמת למילים המרגשות להפוך לחזקות עוד יותר. חיסרון קל ממנו סובל השיר הוא הפער הרב שיש בין אייל לאלין ומורגש לאורך כל השיר ולא מצליח להצטמצם - דבר שגורם לחבילה הכוללת להיות נחמדה, אך לא יותר מזה.

תגובות