שוודיה מחכה: חובי סטאר זכה ב"הכוכב הבא לאירוויזיון". צילום: רונן אקרמן

שוודיה מחכה: חובי סטאר זכה ב"הכוכב הבא לאירוויזיון"

העונה השלישית של "הכוכב הבא" הסתיימה הערב והפרס מהשנה שעברה ממשיך: הזוכה נשלח לייצג את מדינת ישראל באירוויזיון. אז תנו הרבה כבוד לנציג שלנו השנה בשוודיה - חובי סטאר

הערב (ה') הסתיימה לה העונה השלישית של "הכוכב הבא" וזו השנה השנייה בה הזוכה נבחר בעצם להיות נציג ישראל באירוויזיון. בשנה שעברה היה זה נדב גדג' שעשה את הבלתי ייאמן והצליח להעפיל אל הגמר הגדול אחרי מספר שנים שלא הצלחנו לעשות זאת. כזכור, גדג' ביצע על בימת האירוויזיון בשנה שעברה את השיר "Golden Boy" שהפך ללהיט וזיכה אותנו במקום התשיעי והמכובד. בסיום הגמר הגדול שנערך הערב, זכה חובי סטאר ונבחר להיות הנציג שלנו לאירוויזיון 2016 בתקווה שיצליח לשחזר את ההצלחה של השנה שעברה ואף להתעלות עליה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את חובי סטאר הכרנו לראשונה עוד ב"כוכב נולד 7" אך מאז הוא די נעלם. הוא סיפר כי הוא הגיע שוב ל"כוכב הבא" בכדי לייצג את ישראל בכבוד באירוויזיון וכעת, כולנו תקווה שזה אכן יקרה. במהלך העונה התהדר חובי בביצועים מרשימים, בין היתר הוא ביצע את "Hello", "Umbrella" ועוד. בערב הגמר ביצע חובי בשלב הראשון את "Stay With Me" וניצח את המתמודדת אלה דניאל כשזו קיבלה 67% בעוד שחובי השיג 79%.

השיר של חובי סטאר - Made Of Stars
 

אל השלב השני של הערב, בו ביצעו המועמדים את השירים אותם במידה ויזכו - יבצעו על בימת האירוויזיון, ביצע חובי את השיר "Made Of Stars" אותו כתב והלחין דורון מדלי, האיש שאחראי גם על "גולדן בוי" - השיר שייצג אותנו בשנה שעברה בכבוד רב ואולי ישחזר גם השנה את ההצלחה. בשלב השני ניצח חובי את המתמודדות אלה דניאל ונופר סלמאן כשהשיג 68% מהצבעות הקהל. כל שנותר לנו הוא לאחל לחובי בהצלחה גדולה!

באירוויזיון, שיתקיים השנה בשטוקהולם שבשוודיה, תשתתף ישראל בחצי הגמר השני שיתקיים ב-12 במאי וישודר בערוץ הראשון. במידה וחובי יצליח להעפיל אל הגמר, נתמודד גם בגמר הגדול שיתקיים ב-14 במאי.

תגובות