סערה בהפקת האירוויזיון: האם השיר של חובי סטאר יוחלף?. צילום: רונן אקרמן

סערה בהפקת האירוויזיון: האם השיר של חובי סטאר יוחלף?

רגע אחרי שזכה ב"הכוכב הבא" ונבחר לייצג את ישראל באירוויזיון בשוודיה, עומד חובי סטאר במרכזה של סערה חדשה. אז האם יוחלף השיר הנבחר ברגע האחרון? כל הפרטים

ביום חמישי האחרון כולנו צפינו באדיקות בגמר ה"הכוכב הבא" אשר בסופו זכה המתמודד חובי סטאר ונבחר להיות הנציג שלנו באירוויזיון 2016 שיתקיים בשוודיה. חובי נבחר בגמר לייצג אותנו עם השיר "Made Of Stars" אותו כתב והלחין עבורו דורון מדלי, מי שאחראי על הלהיט ששלחנו בשנה שעברה לאירוויזיון עם נדב גדג' - "גולדן בוי". כעת מסתבר שרגע אחרי שפוזרו הקונפטי והלחץ לקראת התחרות החל, שוקלים בהפקה להחליף את השיר המייצג.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ע"פ גורמים המעורים בפרטים, נמסר שלאחר שמעריצי האירוויזיון ברחבי אירופה שמעו את השיר והביעו עליו דעות חלוקות - הוחלט בהפקת המשלחת לאירוויזיון לכנס ישיבות ולשקול ברצינות את ההחלטה להחליף את השיר. בסוף השבוע האחרון כונסו ישיבות רבות במשרדי טדי הפקות (מפיקי "הכוכב הבא") ובסופן ככל הנראה הגיעו למספר החלטות. ההחלטה הראשונה היא שתוקלט גרסה נוספת של חובי מבצע את "Made Of Stars" בעיבוד שונה והיא תועלה לשקילה מחדש בידי חברי הוועדה.

השיר של חובי סטאר נכון לעכשיו - Made Of Stars
 

החלטה נוספת היא שחובי יקליט גרסה משלו גם לשיר "Somebody Out There" אותו ביצעה בגמר הגדול המתמודדת אלה דניאל וזכה לאהדה רבה. בנוסף, נשקלת האפשרות שחובי אף יקליט שני שירים שהתמודדו בקדמי האירוויזיון במדינות שונות אחריהן חובי עקב ואהב ובמידה ויוחלט להשתמש בהן - זכויות השירים ייקנו ע"י ההפקה הישראלית. שיאה של ההחלטה אשר הצליחה לעצבן מעט את מעריצי האירוויזיון בישראל הינה שבעוד כשבועיים ייערך קדם אירוויזיון פרטי בו יבוצעו האפשרויות השונות והשיר הנבחר יוחלט ע"י וועדת מומחים ולא על ידי הקהל הישראלי. עדיין לא ברור איך יספיקו בהפקת המשלחת לבצע את כל המתוכנן שכן הדד-ליין להגשת השירים לתחרות בשוודיה מתקרב בצעדי ענק. נעדכן בהתפתחויות.

השיר אליו שוקלים להחליף - Somebody Out There
 
 

 

תגובות