עדן בן זקן רוצה שיאמינו לה עם סינגל ראשון מאלבום שני. צילום: סאשה פרילוצקי

עדן בן זקן רוצה שיאמינו לה עם סינגל ראשון מאלבום שני

אחרי שכבשה אותנו עם מספר לא קטן של להיטים, עדן בן זקן לא מפסיקה להפתיע ומשחררת סינגל ראשון בדרך לאלבום חדש ושני במספר. קבלו אותה עם "תאמין לי"

 

לא הרבה זמן אחרי ששחררה את אלבום הבכורה המוצלח שלה - משחררת הבוקר (א') עדן בן זקן סינגל ראשון מאלבומה השני עליו החלה לעבוד - "תאמין לי".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אם לא יצא לכם להכיר את השם עדן בן זקן בשנתיים האחרונות כנראה, שלא ממש הייתם בארץ. עדן בן זקן היא אחת מאושיות המוזיקה היותר מוכרות בתקופה האחרונה. היא הפכה למכונת להיטים לא קטנה ובזמן מאוד קצר הספיקה להשכיח מעצמה את התואר "פליטת ראליטי" ולגרום לאלפים להיסחף אחרי השירים שלה. לאחר אלבום ראשון בו נכללו בין היתר הלהיטים "מלכת השושנים", "שורף לי בעיניים" ו"מנגינה", עדן בן זקן בדרך לאלבום נוסף שמתוכו שוחרר הבוקר הסינגל הראשון - "תאמין לי".

השיר "תאמין לי" הוא שיר אהבה נוסף שהפעם נראה שהוא פחות עוסק במה שקורה בשכונה. את השיר כתבו דולב רם ופן חזות - אותם הכותבים שהביאו לנו את הלהיטים "מלכת השושנים" ו"שיכורים מאהבה", על ההפקה המוזיקלית הופקד יעקב למאי. בדרך כלל בשירים של בן זקן לא נמצאים הרבה שירי אהבה רגועים אך הפעם לקראת האלבום החדש בן זקן החליטה להוציא שיר אהבה רגוע יותר ופחות קצבי ממה שהורגלנו אליו ממנה. השיר "תאמין לי" משלב מוזיקה נעימה ומקורית שבניגוד לשירים המקפיצים שלה, הוא דווקא ממלא בריגושים ואנרגיות טובות. הקליפ המלווה את השיר מרגש במיוחד ומתאים למילות השיר ולקולה של בן זקן. היא תמיד מצליחה להפתיע אותנו בכל פעם מחדש ויחד עם זאת גם לגוון לנו את רשימת הפלייליסט. לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו לא יכולים כבר לחכות לשמוע את השירים מהאלבום החדש!

תגובות