האם הארי סטיילס הולך להשתתף בסרט מלחמה?. צילום מסך מיוטיוב

האם הארי סטיילס הולך להשתתף בסרט מלחמה?

חבר להקת הבנים וואן דיירקשן, הארי סטיילס, הולך לכיוון שונה מאוד בקריירה שלו ולמרות השמועות לקריירת סולו במוזיקה הוא דווקא הולך לכיוון המשחק. אך האם הוא הולך לשחק ממש בקרוב לצד שחקן זוכה האוסקר מארק ריילנס? כל הפרטים בכתבה

רק לפני כמה חודשים הוציא הארי סטיילס ביחד עם שאר חברי להקת וואן דיירקשן את האלבום והסינגל האחרון לפני ההפסקה המדוברת ולאחר מאות שמועות על קריירת סולו במוזיקה הגיע הזמן שלכם להיות מופתעים כי לפי השמועות האחרונות הוא הולך לכיוון אחר לגמרי, קריירת משחק.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לפי מגזין "Deadline" ההוליוודי הארי קיבל הצעה להשתתף כתפקיד אורח בסרט המלחמה המצופה "Dunkrik" המספר את סיפור המלחמה של מלחמת העולם השנייה שקו העלילה שלו התרחש בצרפת. מקורביו של הארי מיהרו להגיב שהארי עדיין לא ענה בחיוב על ההצעה אך כבר קרא את הסצנות בהם דמותו משתתפת ושהוא יותר מאשמח להשתתף.

אם הארי יחליט להצטרף לקאסט הוא יוכל לראות בהפסקות האוכל את זוכה האוסקר מארק ריילנס ואת השחקן המצליח טום הארדי ששיחק בסרטים מצליחים כמו "מקס הזועם" ו"עלייתו של האביר האפל". אין ספק שמדובר פה על קאסט מכובד ויהיה מאוד מעניין לראות את הארי משתלב עם השחקנים המעולים הללו. מה אתם חושבים? הארי יענה בחיוב להצעה או שיחליט לוותר למען קריירת סולו במוזיקה?

הסינגל האחרון שהוציאו וואן דיירקשן
 
תגובות