כל העיר יודעת שאיתי לוי הוא המנצח הגדול: ביקורת מופע. צילום: ארן חן

כל העיר יודעת שאיתי לוי הוא המנצח הגדול: ביקורת מופע

הזמר הכי חם כרגע בסביבת הז'אנר הים תיכוני, מצליח מדרגה אחר מדרגה, בשקט ובצניעות לכבוש אותנו, ועל הדרך לעשות שמח בלב לכל אותם אנשים שהגיעו אמש לרידינג 3 לרגל השקת הדיסק החדש שלו. אין ספק, איתי לוי הוא לא הדבר הבא, הוא הזמר העכשווי

באיחור קליל של עשרים דקות, התחילה אמש ההופעה ברידינג 3 בנמל תל אביב, מול מאות מעריצים שרק חיכו לשמוע את הזמר שר את להיטיו הגדולים מהאלבום החדש "כל העיר יודעת",  שכמובן עם שיר הנושא התחיל את המופע.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מי שעדיין לא יודע מי זה איתי לוי, ונמצא כרגע בחלל החיצון (או ממש עמוק בתוך ארגון צבא שי חי), מפספס את הזמר הכי נכון שיש כרגע לז'אנר הים תיכוני להציע לנו. לוי עולה לבמה עם חלוק לבן (שעדיין לא החלטתי אם הוא הושאל מפנימית ד' של בית החולים, או שמא מקולקציית הקיץ של זארה), מתחיל לשיר, ולא מפספס אף טיפת כריזמה שנוטפת לו מהאופי. אין ספק, הבחור פשוט מוכשר. אחרי השיר הראשון שמרגש את כל הקהל, מגיע השיר השני בין היותר יפים שהוציא באלבום החדש "בשעות המתות", ושוב שובה את הקהל.

שובה את הקהל © ארן חן

הקול של לוי פשוט מהפנט, הוא לא אדם שבין רגע הפך לזמר, הוא נולד זמר ופשוט טיפח והשקיע בעצמו עם השנים, הופיע בלי סוף, צבר ניסיון וביטחון, ובגלל זה הוא כאילו נולד לתוך המוזיקה. בשיר השלישי הוא כבר מחליט להקפיץ את הקהל עם "בוקר יום ראשון", ועוד לפני שהוא התחיל הקהל כבר עמד בציפייה להתחיל לרקוד ולנופף בידיים לזמר שלא מזמן חתם בחברת ההפקות של אייל גולן, בכדי להפוך אותו לכוכב הכי גדול שיש, למרות שהוא כוכב עוד מזמן.

אחרי שהוא מודה לחבריו הטובים שהגיעו לכבד אותו בנוכחותם, כמו סבלימינאל, מושיק עפיה וירון אילן, הוא ממשיך להקפיץ את הקהל עם "יום שני" ו"זמן לאהבה", ביחד עם הסלסולים, פלוס ח' וע' המורגשים במיוחד. לוי הוא בין הזמרים המזרחיים אפשר לקרוא לזה כך, שמצליחים לעבור את המחסום ולשבור את הסטיגמה שכל זמר מזרחי דומה לאייל גולן או מזכיר בשיריו את דודו אהרון, אבל לא – ממש לא.

 

הכריזמה שנוטפת ממנו הרעידה אמש את הרידינג 3, הוא מוכשר בצורה יוצאת דופן, מצליח לתקשר עם הקהל, לעמוד על במה בנוכחות וביטחון מופרז, והוא פשוט שר מצוין, לא נראה לי שצריכים יותר מזה. או שכן בעצם, וזה להוסיף את להקת "העבריים מדימונה" מהלך גאוני אשר שלוש נשים ממוצא אפרו אמריקאי, מלוות את לוי בכמה משיריו, שילוב המניב התמזגות מטורפת בין הקולות של השניים, ומשאיר את הקהל בפה פעור.

"האהבה שלך ניצחה", "חוטים ומיקרופונים", "בלילות קרים" ו"שריקות" הם רק חלק קטן מהשירים אותם ביצע במופע, ביחד עם קאברים ומחרוזות כמו "במוו שחורה" של אתניקס. אבל חוץ מהשירים המדבקים, בסוף ההופעה עלו המנהלים של לוי ביחד עם שדרן הרדיו ירון אילן, והעניקו לו מגן מיוחד לציון 350,000 הורדות ושימושים דיגיטליים לאלבומו החדש.

"לא מזכיר את אייל גולן" © ארן חן

אז אפשר לסכם שפשוט כל העיר בטוח יודעת שאיתי לוי הוא הזמר העכשווי והכי נכון כרגע למוזיקה המזרחית, בשקט בשקט, לאט ובלי להתייפייף מצליח לוי לעלות בסולם ולהגיע לרמה של הזמרים הגדולים, כי הוא בעצמו כזה. אז תעשו לעצמכם טובה, ותגיעו למופע. שיהיה בהצלחה, אה?



תגיות
תגובות