התקווה 6 ואינפקטד מאשרום רוצים לטוס לקופנגן?. צילום: באדיבות יחסי ציבור

התקווה 6 ואינפקטד מאשרום רוצים לטוס לקופנגן?

שיתוף פעולה חדש בין התקווה 6 ואינפקטד מאשרום הגיח היום לעולם, אז מה חשבנו על השיר החדש "קופנגן"? והאם שיתוף הפעולה בינהם באמת מוצלח כפי שמצפים ממנו? האזינו

 

התקווה 6 היא אחת הלהקות הכי ישראליות שיש לנו כאן, אינפקטד מאשרום לעומתם מביאים ניחוח חו"ל יותר ושתי הלהקות ביחד מביאות לנו היום את "קופנגן", סינגל חדש שגורם ללא מעט מחשבות מעניינות עליו עוד לפני ששמענו אותו. ל"התקווה 6" יש להיטים רבים כמו: "הכי ישראלי", "שימי לי עוד רום" ועוד, ואילו לאינפקטד מאשרום יש כבר תשעה אלבומים ולא מעט להיטים שגרמו לישראלים רבים להתחבר אליהם. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אמנם החיבור בין שתי הלהקות ייראה לחלקנו מוזר אך באותה נשימה מעניין. כמו כן, זו לא הפעם הראשונה שיש שיתוף פעולה בין שתי הלהקות, משום שאת החיבור הראשון עשו השתיים כבר לפני מספר שנים בשיר "Where Do I Belong". את החיבור החדש יוצרות שתי הלהקות לכבוד האלבום החדש של התקווה 6 שעתיד לצאת בקרוב ולכבוד חגיגות 20 שנה לאינפקטד מאשרום. הסינגל החדש, "קופנגן", נכתב והולחן ע"י עמרי גליקמן חבר בלהקת התקווה 6 ועל ההפקה המוזיקלית הופקדו להקת אינפקטד מאשרום ודני "פילוני" קרק.

"קופנגן" הוא שיר טוב, שמזכיר את שיריהם האחרים של הלהקה (התקווה 6) אך נותן לנו נגיעות שונות וחדשות, אולי בעקבות החיבור המחודש עם אינפקטד מאשרום. הקצב הטוב והמילים הזורמות גורמים לנו במהרה להתמכר גם לשיר הזה של הלהקה ובכלל, שיתוף הפעולה בין שתי הלהקות הוא פשוט מצוין. אז נכון שהשיר לא מחדש לנו הרבה מפיהם של התקווה 6 אבל הוא ללא ספק מוכיח לנו שהם אחת הלהקות היותר טובות והיותר ישראליות שיש לנו כאן. סך הכל השיר לשיר יש סיכויים לא רעים בכלל להצליח, הוא טוב, קצבי וסוחף מהרגע הראשון. מה שבטוח הוא שמעריציהם של התקווה 6 ואינפקטד מאשרום שמחים מאוד על שיתוף הפעולה שחזר אחרי שנים, ובצדק. 

תגובות