עוזיה צדוק אומר "תודה" בסינגל מרגש לקראת אלבום ראשון. צילום: עדי אורני

עוזיה צדוק אומר "תודה" בסינגל מרגש לקראת אלבום ראשון

זוכה העונה השלישית של בית ספר למוזיקה, עוזיה צדוק שהצליח להקסים את כולנו, מוציא היום את "תודה" - סינגל חדש בדרך לאלבום ראשון. האזינו לו

 

ילד הפלא החדש של ישראל, עוזיה צדוק, ממשיך לסלול את דרכו החדשה בעולם המוזיקה. כולנו זכינו להכיר אותו בראליטי "בית ספר למוסיקה", התכנית שנותנות במה גם לזמרים צעירים, ממנה יצאו בין היתר עדי ביטי, שי המבר ואגם בוחבוט שכבשה את כולנו עם השיר "כמו בריו". הפעם נוכל להסכים ולומר שעוזיה צדוק הוא בהחלט הפתעה לא קטנה, כבר בתחילת העונה של "בית ספר למוזיקה" הוא הצליח להקסים ולרגש את כולנו וגרם לרבים לסמן אותו כפייבוריט מוביל. הזמרים הצעירים מהעונות הקודמות נכנסו לנעליים גדולות של זמרים מתחילים וכל אחד לקח את המוזיקה למקום אחר. עוזיה בחר ללכת לכיוון הסגנון המזרחי והצליח לכבוש אותנו עם הסינגל "פסגות חייך" שהביא אותו גם למקום הראשון במצעדי ההשמעה הארציים. היום הוא מוציא סינגל שני שנקרא "תודה" מתוך האלבום החדש שבדרך. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר החדש, "תודה", הוא בלדה מרגשת ונוגעת ללב, הוא מרגיע ויש בו מסרים שמועברים בצורה מרגשת ועדינה. צדוק מבטא את הרגשות שלו ומראה את רצף האירועים המסחרר שעבר עליו בתקופה מאז הזכייה בתוכנית והחשיפה הגדולה. קולו של צדוק משתלב באופן מרהיב בלחן הכובש ובכך נותן לו את הייחודיות שלו. את הסינגל כתב והלחין עבורו הזמר והיוצר איציק דדיה ועל עיבוד ההפקה המוזיקלית הופקד תמיר צור. הסינגל החדש פחות מקדש את המטרה ששיר צריך להיות חביב על הנוער ומצופה שהוא היה קצבי וקליט. השיר דווקא מעביר מסר ורגש מסוים מה שבהחלט גורם להשיר להיות משמעותי ומעניין יותר.

אין ספק שעוזיה צדוק עשה דרך ארוכה שהביאה אותו למקום בו הוא עומד כיום, המסרים העולים מתוך קולו בשיריו נוגעים ללב ומרגשים, שבניגוד לשירים שהורגלנו לשמוע מזמרים הצעירים האחרים - ממנו אפשר ליהנות ממזיקה שונה, מגוונת ומפתיעה. אנחנו כבר לא יכולים לחכות לשמוע את השירים הבאים מהאלבום המתקרב.

 

 

תגובות