טקס פרסי אקו"ם: פאר טסי ודודו אהרון ברשימת הזוכים. צילום: אורית פניני

טקס פרסי אקו"ם: פאר טסי ודודו אהרון ברשימת הזוכים

כבכל שנה, אמש (ב'), התקיים טקס םרסי המוזיקה של אקו"ם. אז במה זכו דודו אהרון, פאר טסי ושמעון בוסקילה? כל הפרטים

אמש (יום ב') התכנסו כל האנשים הבולטים והחשובים במוזיקה הישראלית. לאירוע חד שנתי שמחלק פרסים ומפעלי חיים לאנשים האוהבים על כולנו. אנחנו כמובן מדברים על טקס פרסי אקו"ם, שחל שנה לאחר שנה ונותן הוקרה לכל אלה שהופכים את המוזיקה שלנו לטובה ואיכותית יותר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בין המגיעים ניתן היה לראות את שרת התרבות מירי רגב שזכתה לשבחים רבים על תרומתה לתרבות, יגאל בשן שזכה בפרס מפעל חיים ושלומי שבת שלכבוד זכייתו של בשן, ביצע על הבמה מחרוזת משיריו. בפרס אלבום השנה זכה שמעון בוסקילה על אלבומו המצליח "למה לי" שכבר כבש את תחנות הרדיו וזכה לשבחים רבים ופרס זה הוא עוד פרס נחשב למדף אותו מקבל בוסקילה עבורו.

שמעון בוסקילה מקבל את הפרס מאסי ישראלוף
שמעון בוסקילה מקבל את הפרס מאסי ישראלוף © צילום: אורית פניני

גם ירדנה ארזי הגיעה בכדי להגיש פרסים שונים והזמרת דיקלה התייצבה בכדי לזכות בפרס אלבום השנה "ואם פרידה". את הפרס בקטגוריית תגלית השנה קטף הראפר נצ'י נצ' שללא ספק נכנס לחיינו בסערה בשנה האחרונה וטרף אותנו בשנייה. כמובן שלא היה ניתן לפספס את זכייתו של פאר טסי אשר זכה בפרס שיר השנה על השיר "דרך השלום", שכבר הפך לסוג של מיינסטרים ומדובר באחת מן הבחירות הברורות מאליהן בטקס.

פאר טסי כובש את הבמה עם
פאר טסי כובש את הבמה עם "דרך השלום" © צילום: אורית פניני

זמר נוסף שקטף פרס הוא דודו אהרון שזכה על שירו "טרמינל 3" בתואר "השיר המושמע ביותר" ואף ביצע את השיר על בימת הטקס וסחף אחריו את הקהל. אין ספק שהבחירות מעניינות ומגיעות לכל אחד מן הזוכים והלוואי שנזכה לעוד המון שנים של מוזיקה טובה.

דודו אהרון מרים עם
דודו אהרון מרים עם "טרמינל 3" © צילום: אורית פניני

 

תגובות