האם טיילור סוויפט לוקחת פסק זמן מתעשיית המוזיקה?. צילום מסך מיוטיוב

האם טיילור סוויפט לוקחת פסק זמן מתעשיית המוזיקה?

הזמרת שאחראית לעשרות להיטים בשנים האחרונות, טיילור סוויפט, מצהירה בפעם הראשונה על הפסקה מתעשיית המוזיקה. כל הפרטים בכתבה המלאה

אחת מהזמרות המצליחות ביותר בעולם בעשור האחרון, טיילור סוויפט, עלתה לפני מספר ימים על במת הטקס "iHeart Radio Music awards" ובין הקדשה לחברים הטובים שלה ולבן זוגה הנוכחי, המפיק קלווין האריס, הדהימה את העולם בהצהרה שהפתיעה מעריצים רבים. אך האם באמת מדובר על הצהרה לפסק זמן מתעשיית המוזיקה?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אין ספק בכלל שהשנה האחרונה הייתה השנה של טיילור, והיא גם הודתה בכך כאשר עלתה על הבמה כדי לקבל את הפרס שלה בטקס המכובד "iHeart Radio Music awards" בכך שהודתה לתחנות הרדיו שהפכו את 6 הסינגלים שהוציאו עד כה מאלבומה "1989" ללהיטים ענקיים ואף גרמו ל5 מהשירים האלו להגיע למקום הראשון במצעדים ברחבי העולם. לאחר שסיימה להודות לתחנות הרדיו סיימה את דבריה במשפט שגרם לכל הצופים להיות המומים, "זה כנראה הולך להיות הטקס האחרון שאגיע אליו בזמן הקרוב". 

 

המשפט הזה גרר אחריו אלפי ציוצים מודאגים בטוויטר ברחבי העולם של מעריצים שלא מוכנים להפסקה הזאת. אין ספק שלא מדובר פה בהפתעה גדולה מדי כי בכל זאת טיילור הוציאה את רוב שירי האלבום שלה בתור סינגלים וזה ברור שתרצה לחזור לאולפן כדי להקליט שירים חדשים, שבטח חלקם נכתבו על מערכת היחסים שלה עם המפיק קלווין האריס. בכל מקרה- אנחנו מקווים שטיילור תחזור בקרוב לככב בתחנות הרדיו ועד אז אל תשכחו שנותר עוד שישה שירים מתוך "1989" שהיא עדיין לא שיחררה כסינגל.

תגובות