נוי והדר מציגות: קליפ חדש - ביפנית!. צילום: ג'ולי כהן

נוי והדר מציגות: קליפ חדש - ביפנית!

נוי והדר ממשיכות לכבוש את הרשת עם קליפים מושקעים לשירים מקוריים. היום (ג'), הן משחררות את "My Fantasy", קליפ חדש - בשפה היפנית. צפו בו כאן

את נוי והדר אנחנו רגילים לראות בסדרת הטלויזיה שלהן, כפרזנטריות של קסטרו או סתם בתמונת באינסטגרם. אבל בנוסף לכל - יש להן שירים משלהם. אחרי שכבשו את הרשת עם קאברים נהדרים ושיריים מקוריים כדוגמת "קיץ בים", חוזרות היום התאומות עם קליפ לשיר מקורי חדש - "My Fantasy".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מדובר בקליפ מיוחד ושונה מאוד משיריהן הקודמים של הצמד שכן חלקים מהשיר הם ביפנית. כן, קראתם נכון - השפה היפנית. הקליפ החדש והמושקע שבויים ע"י שגב גרשון צולם כל כולו ללא מסך ירוק כלל והוא מציג עבודות אנימציה מרהיבות אשר משקפות עולם פנטזיה מעניין שמראה צדדים שונים באישיות של הבנות.

 

מאיפה הגיע הרעיון לשלב בשיר את השפה היפנית?

"הרעיון לקליפ ביפנית הגיע מחברות התקליטים שפנו אלינו לאחר שראו אותנו ברשת ,ומאוד התלהבו מאיך שאנחנו נראות. המראה שלנו שונה ממה שרגילים לראות ברחוב היפני,  כך עלה הרעיון עצמו לייצר קליפ עבורם". 

איך למדתן את השפה?

"נעזרנו במתורגמנית שיודעת אנגלית ויפנית שעזרה לנו מאוד לבטא את המילים. עשינו המון חזרות לקראת זה, בבית ולפני ההקלטות".

אתן יודעות את הפירוש של הקטעים ביפנית?

"בגדול אווירת הקליפ מושפעת מהרצ'וקו - חכמת הרחוב היפנית. לגבי המילים בקליפ, הבמאי שגב גרשון ניסה לרמוז על צדדים באישיות שלנו ולכן תרגום המילים ביפנית הוא אהבה, תמימות ילדות וכישוף".

תגיות
תגובות