משה פרץ משחרר סינגל וממריא ב"טיסה 5325". צילום: באדיבות יחסי ציבור

משה פרץ משחרר סינגל וממריא ב"טיסה 5325"

אין ספק שכמגיע חודש אפריל כבר אפשר להרגיש את תחילתו של הקיץ, הזמר משה פרץ החליט לנצל את הזמן ולהוציא סינגל ראשון בדרך לאלבום חדש בשם "טיסה 5325" שינסה להכניס אתכם לאווירה הקיצית המתקרבת, אז מה חשבנו עליו?

 

"לכל הטסים שלום, כאן קברניט המטוס משה פרץ, בטיסה מספר 5325, אנו נמריא בעוד דקות ספורות ליעד הקיצי אותו בחרתם, לחופשה שכולה קצב" כך ציטט משה פרץ את בואו של הסינגל החדש.  משה פרץ הוא ללא ספק אחד מכוכבי המוזיקה הים תיכונית המוכרים ביותר בארץ. מאחוריו עשרות להיטים כמו "אש", "זיקוקים" וכשבע אלבומים שזכו להצלחה. את פרץ ראינו לאחרונה גם כשופט ב"The X Factor ישראל" שם חשף צדדים נוספים מלבד היותו זמר. היום הוא מוציא את, "טיסה 5325", סינגל ראשון מתוך אלבום שמיני שהפעם צפוי להיות שונה יותר משיריו הקודמים.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הסינגל החדש "טיסה 5325" נכתב על ידי אבי אוחיון שגם הלחין יחד עם מתן דרור. השיר מערבב בתוכו סגנונות רבים של מוזיקה מבלבלת, במקום שהשיר יהיה צבעוני וקצבי, הוא דווקא נשמע כמו ערבוב של כמה שירים יחד. גוון הקול המסתלסל של פרץ לא מתאים למוזיקת הפופ ברקע. פרץ משלב בשיר מספרים רבים כמו שעה ומספר הטיסה מה שגורם גם לשיר להיות פחות קליט.

הסינגל החדש של משה פרץ הוא בהחלט בחירה לא מוצלחת, הסינגל לא מתאים לסטנדרטים אליהם אנחנו רגילים והוא לא תופס את המטרה אליה התכוון. אז האם המטוס בדרך לנחיתה? את זה נדע כשהאלבום החדש יצא, עד אז אנחנו בטוחים שמשה פרץ עוד יפתיע אותנו עם עוד הרבה שירים מוצלחים טובים וקצביים כמו שהוא יודע.

תגובות