אחרי כל השנים: עומר אדם שר על "שדות של תירוצים". צילום: באדיבות יחסי ציבור

אחרי כל השנים: עומר אדם שר על "שדות של תירוצים"

אחרי שהסינגל הקודם שלו, "אחרי כל השנים", זכה להצלחה מטורפת, משחרר היום עומר אדם סינגל שני לקראת האלבום הבא. קבלו אותו עם "שדות של תירוצים"

עומר אדם הוא ללא ספק אחד מהכישרונות היותר גדולים שיש לנו כאן בארץ, הוא הצליח בשנים הארונות להוציא שירים רבים שהפכו ללהיטים, ארבעה אלבומים מצליחים, הופעות שכל הכרטיסים אליהן sold out ואף מופע חדש ומצליח עם משה פרץ. היום הוא משחרר את "שדות של תירוצים" - סינגל שני מתוך אלבומו החמישי שבדרך.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אחרי שהסינגל הראשון ששוחרר, "אחרי כל השנים", זכה להצלחה היסטרית, מגיע "שדות של תירוצים", שנכתב ע"י מאור תיתון ואלעד טרבלסי. בשיר החדש יש את כל מה שצריך להיות בשיר, בין אם זה במילים שמתגלגלות לנו על הלשון בקלות וללחן שמשתלב אליהן בצורה נפלאה ואף בביצוע המצוין של עומר לשיר. אחרי שבסינגל הראשון הראה לנו את הצד השקט שלו מראה לנו אדם, בסינגל זה שוב את היכולות הווקאליות הגבוהות שלו ומצליח שוב להרקיד ולשמח אותנו. מדובר בסוג של גיוון שמאוד חשוב באלבום חמישי של זמר, והבחירה להוציא את הסינגל הזה כשני היא בחירה מעולה.

 

סך הכל שיר טוב, עם קצב מצוין שגורם לגוף לזוז בכיסא. זהו הסינגל השני מתוך האלבום החדש ואדם ממשיך להוכיח את כישרונו ויכולותיו המוזיקליות ולנו אין בכלל ספק שעוד נשמע ממנו רבות ועל פי ההתחלה הזו של האלבום - יש לנו למה לצפות.

 

תגיות
תגובות