לקראת המופע המשותף: אייל גולן ושלישיית מה קשור בסינגל. צילום: דודי חסון

לקראת המופע המשותף: אייל גולן ושלישיית מה קשור בסינגל

אייל גולן מוכיח לנו שוב עד כמה הוא מוכשר והפעם יחד עם שלישיית מה קשור בסינגל משותף מאלבומו החדש של גולן, לקראת מופע משותף של גולן עם ההרכב. קבלו אותם עם "דבש בשפתיים"

אייל גולן הוא אחד הזמרים היותר מצליחים שיש לנו כאן, יש לו אין ספור להיטים, אלבומים רבים ואף תכנית כישרונות מוזיקלית. לאחרונה הוציא גולן את האלבום ה/20 שהגיע תוך פחות משבוע למעמד של אלבום פלטינה כפול, הצלחה אדירה ומהירה במיוחד. היום (א') משחרר גולן סינגל נוסף הכולל קליפ מתוך האלבום עם שיתוף פעולה יוצא מן הכלל ומפתיע במיוחד עם לא אחרים מאשר שלישיית מה קשור.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"דבש בשפתיים", הוא שיר מצוין, זורם טוב והביצוע של החבורה כולה הוא פשוט יוצא מן הכלל. את השיר כתב מכונת הלהיטים אבי אוחיון והלחין אסף צרויה. חיבור הקולות שלהם מצוין וכך גם המילים והלחן, כך שנוצרת לנו תוצאה לא פחות ממושלמת. מלבד שיר מצוין יש גם קליפ מעולה והומוריסטי במיוחד, דבר שלא מפתיע אותנו מכיוון שנמצאת בו השלישיה הכי מצחיקה בישראל. הקליפ מצחיק וגורם לנו להיכנס לאווירה כיפית במיוחד עם שיר מצוין וסך הכל הבחירה בשימוש ציני בקליפ היא בחירה מעולה.

 

הקליפ משתחרר אלינו לקראת מופע משותף של גולן והשלישיה, אנחנו מופתעים משיתוף הפעולה המיוחד שנוצר לנו מתחת לאף וכבר לא יכולים לחכות למופע המשותף שיתקיים בסוף החודש בהיכל מנורה ובו נזכה לראות ביצועים משותפים נוספים של גולן עם ההרכב. כזכור, בסגרת ההכנות למופע, פגשנו את אייל גולן והשלישייה בכדי לברר עוד פרטים לקראת המופע המיוחד הזה:

 

 

תגובות