לא נותן לנו לחכות: איתי לוי משחרר סינגל ראשון מהאלבום הבא. צילום: ארן חן צלמים

לא נותן לנו לחכות: איתי לוי משחרר סינגל ראשון מהאלבום הבא

הזמר המוכשר איתי לוי מוכיח לנו שעבודה זה הצד החזק שלו ומשחרר סינגל ראשון מתוך האלבום השלישי שבדרך. אז מה חשבנו על "חיכיתי חיכיתי"?

איתי לוי, נחשב לאחד הזמרים היותר מצליחים ומוכשרים בתעשיית המוזיקה הישראלית. הוא הוציא שני אלבומים מצליחים כשהאחרון ביניהם שוחרר לפני חודשיים בלבד ואין ספור להיטים כמו "כל העיר יודעת", "אף אחת אחרת" ו"שריקות". אחרי שהאלבום הקודם זכה להצלחה גדולה, מוציא היום (א') הזמר הצעיר את הסינגל הראשון מתוך האלבום השלישי עליו הוא עמל.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הסינגל החדש, "חיכיתי חיכיתי" נכתב ע"י אלירן אביטן ומאיר בנישתי כאשר מאיר בנישתי הופקד גם על ההפקה המוזיקלית. מדובר בשיר טוב, הוא סוחף אותנו וגורם לנו לזוז. המילים כתובות טוב ונכון ובאות בשילוב מצוין עם הלחן כאשר קולו של לוי משתלב גם הוא בצורה מעולה כמו שרק הוא יכול לבצע. לוי שוב מציג כאן לראווה את קולו המיוחד ואת יכולותיו הווקליות והשיר מתאים בדיוק למידותיו.

 

סך הכל השיר מצויין ויש לו כל מה שצריך כדי להפוך ללהיט גדול כמו שיריו הקודמים של לוי. כסינגל ראשון הוא מסתמן כהצלחה אדירה ואנחנו כבר מחכים לשמוע את אלבומו החדש של לוי כי אין ספק שנותרנו עם טעם ורצון לעוד.

תגיות
תגובות