עמית ויהונתן חוזרים עם מאשאפ נוסטלגי וממכר במיוחד. צילום מסך מיוטיוב

עמית ויהונתן חוזרים עם מאשאפ נוסטלגי וממכר במיוחד

עמית ויהונתן החלו את דרכם ברשת עם קאברים מיוחדים ומאשאפים ממכרים ומדהימים. כעת הם משחררים מאשאפ חדש ומצויין הכולל בתוכו 33 להיטים מכל הזמנים. האזינו לו

אחרי שכבשו את הרשת עם מאשאפ מלהיטי הזמר אייל גולן אשר כלל 37 מלהיטיו בקליפ אחד של ארבע דקות בלבד, חוזרים הצמד עמית עמוס ויהונתן אבידני לזירה עם מאשאפ חדש - "מאשאפ נוסטלגיה".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עמית ויהונתן החלו את דרכם ברשת לפני כחצי שנה, כשהעלו קאבר משותף בעיבוד מיוחד ללהיט הגדול של אדל - "Hello". ההצלחה מיהרה להגיע ובעקבותיה שחררו השניים קאברים נוספים לשירים "רוחות" של הזמר אליעד, קאבר רגאיי מיוחד לשיר "אחרי כל השנים" של עומר אדם ו'אבר ל"לפני שייגמר" של עידן רייכל. בגזרת המאשאפים הם העלו עד כה מאשאפ מיוחד לשירי חנוכה וכאמור, מאשאפ ללהיטי אייל גולן שעבר את רף חצי מיליון הצפיות ביוטיוב.

 

המאשאפ החדש שלהם, המכונה "מאשאפ נוסטלגיה", משתחרר בעיתוי מיוחד, רגע אחרי יום העצמאות והוא כולל בתוכו כ-33 להיטים מכל הזמנים. בין הלהיטים המסתתרים בו ניתן למצוא את "מקום לצידך" של דור דניאל, "היא יודעת" של נינט, "ואת" של הראל סקעת, "לשם" של מירי מסיקה, "אלייך" של משה פרץ ועוד רבים וטובים. על העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראי אבידני בעצמו ושוב עוברת התחושה המוצלחת שמדובר בשיר אחד אך למעשה מסתתרים כאן 33 להיטים. על זה נאמר - שאפו.

 

 

תגובות