רגע לפני האלבום הראשון: נדב גדג' עם סינגל מקפיץ. צילום: דניאל קמינסקי

רגע לפני האלבום הראשון: נדב גדג' עם סינגל מקפיץ

הגולדן בוי שלנו, נדב גדג', ישחרר בעוד כשבועיים את אלבום הבכורה שלו. הבוקר, רגע לפני, הוא משחרר סינגל חמישי מתוכו. האזינו לו עם "Hold The City"

בעוד כשבועיים, ב-25.5, ישחרר הזמר נדב גדג' את אלבומו הראשון הנושא את שמו - "Nadav Guedj", והבוקר הוא משחרר סינגל נוסף מתוכו. קבלו אותו עם "Hold The City".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

סיפור ההצלחה של נדב גדג' התחיל לפני כשנה בתכנית הריאליטי ה"כוכב בא". מאז הספיק גדג' להוציא 4 סינגלים מתוכם השיר האהוב "גולדן בוי" איתו גם ייצג אותנו באירוויזיון 2015 בו הגיע למקום התשיעי והמכובד מאוד, לזכות בתארים מרשימים כמו תגלית השנה ושיר השנה ולסחוף אחריו מעריצים רבים מהארץ ומחו"ל. היום, מוציא הזמר הצעיר את הסינגל החמישי שלו "Hold The City".

 

השיר מתחיל באווירה כיפית ונותן חשק לשמוע עוד, לאחר מכן ממשיך למוזיקה מקפיצה ומרקידה שמקימה מהכיסא. הקול של נדב משתלב נהדר עם המוזיקה ונותן תחושה של מסיבה. השיר מתנגן באווירת היפ-הופ קופצנית וכיפית שמתאימה לכל מצב - החל מהשמעה קלאסית בזמן הנסיעה ועד להשמעת השיר במסיבה. השיר קליט וקליל ולא נתפלא אם נשמע הרבה בני נוער מזמזמים אותו בלופים. את נדב כבר התרגלנו לשמוע שר באנגלית אבל היינו שמחים לשמוע אותו גם שר בעברית. בכל אופן, אנו צופים לאלבום הצלחה רבה וכבר לא יכולים לחכות.

תגיות
תגובות