דיוויד גואטה מארח את זארה לארסון בהמנון אליפות אירופה. צילום: באדיבות יחסי ציבור

דיוויד גואטה מארח את זארה לארסון בהמנון אליפות אירופה

הדיג'יי והמפיק דיוויד גואטה, מארח את אחד מהשמות העולים בעולם הפופ - זארה לארסון, בסינגל החדש "This One's For You" שישמש כהמנון הרשמי של אליפות אירופה. האזינו לו

דיוויד גואטה, הדיג'יי המפורסם והמצליח בעולם אשר אחראי לכמה מהלהיטים הגדולים של השנים האחרונות כמו Hey" "Mama עם ניקי מינאז' וביבי רקסה ו/"Titanium" עם סיה, חוזר לעולם המוזיקה עם השיר "This One's For You" / ההמנון הרשמי של אליפות אירופה בכדורגל יורו 2016. לשם כך הוא גייס את זארה לארסון, כוכבת פופ השוודית המוכרת לכולנו בעיקר בזכות הלהיט "Lush Life".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לצורך הקלטת השיר, איגוד התאחדויות בכדורגל האירופיות פיתח אפליקציה מיוחדת שתאפשר למעריצים ברחבי העולם לקחת חלק בהפקת השיר ולא פחות ממיליון מעריצים נרתמו לצורך העניין שאת תוצאתו תוכלו לשמוע במהלך הגשר של השיר.

 

השיר מתאפיין בסאונד ה-EDM המזוהה עם גואטה, שהוא גם אחד מהז'אנרים הבולטים באירופה בשנים האחרונות. השיר עוסק בהעצמה ומועדד את מאזיניו לא לוותר וכולל שורות קלישאתיות במיוחד כמו "We stand strong together, We're in this together", עליהן אחראית כותבת השירים אסתר דיין שבעבר כתבה להיטים ענקיים כגון "What's My Name" של ריהאנה ו- "Fireworks" של קייטי פרי, רק שהפעם נראה כי דיין הסתפקה בשאריות מהעבר ולא הוציאה מעצמה את המיטב.

בינתיים, עושה רושם שהקהל האירופאי מחבב את השיר שמתפס לאט-לאט את דרגו לראש מצעדי האייטיונס ברחבי אירופה ובשירותי הסטרימינג. מי שפחות התרשמו מהשיר החדש של גטה הם דיג'יי סנייק והמפיק דיפלו אשר טוענים כי דיוויד העתיק מהם את להיטם המשותף "Lean On" אותו מבצעת הזמרת MØ. "אתה לא מעלינו, דיוויד גואטה" כתב דיפלו בטוויטר והמשיך: "אתה לא יכול לגנוב מאיתנו וללכת מבלי שיבחינו, זאת מדינה קטנה" בעוד סנייק כינה את השיר בכינויים "איום ונורא" ו-"Lean On המזוייף". בהחלט סיטואציה מביכה עבור דיג'יי מוכר ומוערך כמו גואטה.

תגובות