אניה בוקשטיין משחררת סינגל נוסף לקראת אלבומה הבא. צילום: שרבן לופו

אניה בוקשטיין משחררת סינגל נוסף לקראת אלבומה הבא

אחרי שכל העולם ראה אותה השבוע כשכיכבה ב"משחקי הכס", חוזרת אניה בוקשטיין לקקריירה המוזיקלית שלה ומשחררת סינגל נוסף לקראת אלבומה הבא - "יש לנו סיכוי". האזינו לה

אחרי שהוציאה מספר מכובד של שירים מצליחים, אניה בוקשטיין לא מפסיקה להפתיע ומוציאה היום סינגל חדש וקצבי במיוחד. הוא נקרא "יש עוד סיכוי" והוא בהחלט מגדיל את הציפיות לקראת אלבומה השני עליו היא עובדת בימים אלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אניה בוקשטיין כבר נחשבת לאחת מכוכבות הטלוויזיה המוכרת והאהובות ביותר. אחרי שהשתתפה בסדרות רבות, בהצגות ואף כיכבה בתחילת השבוע בסדרה האמריקאית "משחקי הכס" - אפשר בהחלט להגיד עליה שמדובר בכישרון לא קטן. מלבד כישרון המשחק, החלה בוקשטיין בשנים האחרונות בקריירה מוזיקלית. היא הוציאה שירים שזכו לתגובות מפרגנות כמו ״כל יום שעובר״, ״איך שלא תסובב את זה״ מתוך האלבום השני, והיום היא מוציאה סינגל נוסף העונה לשם "יש לנו סיכוי".

 

בעוד שרוב הזמרים מעדיפים לכוון למוזיקה קליטה ומקפיצה, אניה בוקשטיין בוחרת להישאר בסגנון המוזיקלי שאליו הורגלנו ממנה והסגנון שהכי מאפיין אותה. הסינגל "יש לנו סיכוי" שהלחינו מורן דוד, ג'וני גולדשטיין, גליה ירין ואניה בוקשטיין בעצמה, הוא שיר קצבי ונעים לאוזן. הסינגל משלב מוזיקה שקטה שלאט מגבירה את הקצב שלה והופכת לאנרגטית. מילות השיר מתאימות ללחן המשתנה ולקולה של בוקשטיין ולחלוטין ניתן לומר כי מדובר בסינגל מוצח וממלא באנרגיות טובות כך שללא ספק יש לו סיכוי להפוך ללהיט.

 

 

תגובות