סוף סוף זה קרה: ענבל ביבי משחררת סינגל בכורה. צילום מסך מיוטיוב

סוף סוף זה קרה: ענבל ביבי משחררת סינגל בכורה

ענבל ביבי, אשר החלה את דרכה ב"אקס פקטור" ומככבת בימים אלו על המסך בסדרה "נעלמים" משחררת היום סינגל בכורה לקראת אלבום עליו היא עובדת. קבלו אותה עם "Dominoes"

ענבל ביבי התחילה את דרכה כילדה בת 15, בתכנית הריאליטי "The X Factor ישראל" (בה זכתה במקום ה-5). ביבי לא עצרה שם, והמשיכה לככב מאז בפרויקטים רבים. כיום היא משחקת בסדרת הנוער החדשה "נעלמים" ומבצעת בה את שיר הפתיחה "אל תעזוב" ואת אחד השירים הבולטים בסדרה, "מישהו כמוני" ובזכות הצלחת הסדרה היא מוגדרת כאחת מהכוכבות הגולות כיום בישראל. במקביל לשידור הסדרה ולשירותה הצבאי, היא משחררת היום את הקליפ וסינגל הבכורה שלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר החדש, הנקרא "Dominoes", מתחיל באווירת רוק'נרול מגניבה והוא מצליח לשמור על כך גם בהמשך. הקול של ביבי מיוחד ועוצמתי מאוד והדבר בהחלט בא לידי ביטוי כאן בשיר. עוד כשהכרנו את ביבי באקס פקטור נוכחנו לגלות את גוון הקול המיוחד שלה ומאז היא לא מפסיקה להוכיח את עצמה בפרויקטים בהם היא לקחה חלק.

 

"Dominoes" נכתב עבורה ע"י מורן דוד ואהרון לוי והולחן על ידי מורן דוד כאשר על העיבוד וההפקה המוזיקלית הופקד עידו אוחיון. בעולם שבו גם בישראל ניתן למצוא קליפים מפוארים וגרנדיוזיים, הקליפ של ביבי נופל בין הכסאות - אין בו שום דבר שמייחד אותו בפני עצמו ולרגעים הוא גם קצת חוזר על עצמו, וחבל. למרות החסרונות הקלים, אנחנו כבר מחכים לראות אילו שירים מעניינים ביבי עוד תשחרר לנו בהמשך.

תגובות