כל העיר שלהם: פאר טסי ועדן בן זקן כובשים בדואט משותף. צילום: באדיבות יחסי ציבור

כל העיר שלהם: פאר טסי ועדן בן זקן כובשים בדואט משותף

פאר טסי ועדן בן זקן, שניים מהזמרים המצליחים ביותר ישראל החליטו לחבור זה לזה לדואט משותף. קבלו אותם עם הלהיט הבא של המדינה - "כל העיר שלנו"

פאר טסי, הוא אחד הזמרים מצליחים בשנה וחצי האחרונות. את קריירת המוזיקה שלו הוא אמנם התחיל כבר לפני שנים רבות אך אין ספק שהשנה וחצי האחרונות היו הטובה ביותר שלו, עם הסינגל המצליח "דרך השלום" שזכה להצלחה גדולה והאלבומים המצליחים ששוחררו אחריו. עדן בן זקן, זמרת מצליחה גם היא, אותה פגשנו לראשונה בעונתה הראשונה של התכנית "x factor ישראל" שם הצליחה לכבוש את כולנו עם קול מדהים ושנינות ייחודית. מאז היא הספיקה להוציא אלבום בכורה מוצלח ושירים טובים במיוחד "מלכת השושנים" שזכה להצלחה גדולה ושם את בן זקן במרכז זירת המוזיקה הים תיכונית. לפני כשבוע חשפנו לפניכם כי השניים עמלים על דואט משותף והיום הוא יוצא לאויר העולם.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

השניים מוציאים היום (ג') סינגל משותף העונה לשם "כל העיר שלנו". הסינגל נכתב והולחן ע"י דולב רם ופן חזות כאשר על ההפקה המוזיקלית והעיבוד הופקד יעקב למאי. הלהיט הזה מצליח להקפיץ אותנו כבר בתחילתו וגורם לנו לזוז ולקפוץ מבלי לשים לב. השיר בהחלט טוב והביצוע של השניים מצויין גם הוא. כל הטוב הזה מגיע בחבילה מעולה ומקפיצה במיוחד שגורמת לנו להתמכר לשיר מוצלח של השניים ויש לציין כי שיתוף הפעולה מסתמן כאחד הטובים והמוצלחים שנראו במוזיקה לאחרונה.

 

סך הכל שיר מוצלח ונדמה כי עשוי להיות הלהיט הבא של הקיץ. אנחנו אהבנו במיוחד ויש לנו תחושה שזהשיר יצליח לא פחות מהסינגלים הקודמים של השניים המוכשרים. אם חשבתם ששיתוף הפעולה יגמר בשיר - טעיתם, השניים יעלו ייפגשו גם על בימת האמפי בקיסריה ב5.7 שם עתיד לארח טסי את בן זקן לביצוע משותף של השיר החדש.

תגובות